bittervrug
Pack Dog
Ek verkoop my geliefde DRZ 400e. Ek doen dit omdat ek 'n nuwe dogtertjie het en bietjie cash nodig het. Hierdie fiets is baie mooi opgepas en baie lief gehad, hjier is 'n paar stats oor haar. Ek kyk na so R25 000
Die enjin is oorgedoen +\- 5000kms terug by Nicks Cycles in Kempton, die enjin loop soos stroop.
Nuwe Protaper kwart duim YZ bend Handlebars
30 mm ZETA Handlebar risers
ZETA Handlebar crashbars vas aan Cycra clamps met ingeboude flikker ligte.
IMS 16 liter Long range Fuel tank
Thumper Talk Case savers.
Lekker groot en laer pedals om die cockpit oop te maak((saam met die risers) ek is 186 en pas my soos 'n handskoen die bike))
Nuwe neck bearings
Nuwe remblokkies agter
Nuwe Mitas Agter
Nuwe Enduro tube agter(is geline met nog een so GEEN punctures ooit)
Voorband nog amper nuut
Nuwe Sprocket's en ketang.
DRZ's kom standaard met EXEL rims en SHOWA shocks wat heeltemal verstalbaar is voor en agter, met bullet proof 400cc enjin in legendary Suzuki chassis.
Die enjin is oorgedoen +\- 5000kms terug by Nicks Cycles in Kempton, die enjin loop soos stroop.
Nuwe Protaper kwart duim YZ bend Handlebars
30 mm ZETA Handlebar risers
ZETA Handlebar crashbars vas aan Cycra clamps met ingeboude flikker ligte.
IMS 16 liter Long range Fuel tank
Thumper Talk Case savers.
Lekker groot en laer pedals om die cockpit oop te maak((saam met die risers) ek is 186 en pas my soos 'n handskoen die bike))
Nuwe neck bearings
Nuwe remblokkies agter
Nuwe Mitas Agter
Nuwe Enduro tube agter(is geline met nog een so GEEN punctures ooit)
Voorband nog amper nuut
Nuwe Sprocket's en ketang.
DRZ's kom standaard met EXEL rims en SHOWA shocks wat heeltemal verstalbaar is voor en agter, met bullet proof 400cc enjin in legendary Suzuki chassis.