Fenderbender said:
Die Quest is baie soos bike ry - as iemand jou moet verduidelik gaan jy inelkgeval nie verstaan nie
Begin asb. , ek sal hard probeer om dit te verstaan .........
Die kompetisie agter die Quest gaan nie oor die ou wat die beste kan bike ry nie. Dit gaan oor wie die beste kan aanpas in moeilike tye, moeilike omstandighede, en ten spyte van die kompeitisie deel, steeds glimlag en iemand van n ander span ophelp, uithelp of reghelp.
Aan die einde van n GS challenge het jy n wenner en klomp verloorders. Aan die einde van Quest is daar 14 wenners. En twee van hulle kry nog n bike ook. Die wen sluit is, maar is nie beperk tot: (inelkgeval vir my)
Die beste vakansie wat ek nog ooit op was
Die beste bike trip waarop ek nog sal wees
13 nuwe vriende, saam met wie ek oorlog toe sal gaan (of was ons al da?)
Ervarings, herinneringe en ondervinding waaroor ons nog vir jare sal gesels. As jy GS Challenge wen is dit nice, maar gaan jy nie meer stories hê om te vertel as jy op Quest was, of iets soos die GS Trophy nie?
Meer as alles het ek op Quest hoop gekry vir die mensdom, ek kon sien hoe mense onder die grootste druk kon uitstyg, opstaan en ook n hand uitsteek om n vriend te help.
Ek het myself leer ken op die trip. Gesien dat ek nog nooit my potensiaal kon bereik nie, aangesien n ou te maklik die status quo aanvaar, te gemaklik is in jou comfort zone, en leer waartoe is mens in staat as jy jou druk. Geleer dat daar wel mense daarbuite is wat jou kn help om bo uit te kom, en dat dit niks van jou vat om dieselfde vir ander te doen en gun nie.
Wat die bikery aanbetref was dit seker die mees uitdagende toestande vir meeste van ons. Ons het geleer dat bike ry nie oor die bike gaan nie, maar dat die regte bike wel dinge baie beter kan maak.
Hoop jy verstaan nou beter? Anders reël ek vir jou inskryfvorm vir die volgende een...