- Reaction score
- 3,278
- Bike
- Triumph (all models)
Geniet dit so vêr :thumleft:
Ou Fleetline bly om te sien jy is ook hier >Ball and Chain said:Brink het reeds voorgestel ons moet sy naam van "Arfar" na "John Wyn" verander.
Ball and Chain said:On the pic's, the road looks like a high-way atch:
Ball and Chain said:Brink het reeds voorgestel ons moet sy naam van "Arfar" na "John Wyn" verander.
boere said:Ou Fleetline bly om te sien jy is ook hier >Ball and Chain said:Brink het reeds voorgestel ons moet sy naam van "Arfar" na "John Wyn" verander.
Man Briv tussen jou en my moet ek se elke keer as ek neer geslet het, het meeste van die klippe beweeg voordat ek die grond getref het soos hulle se "size does matter" Laat Arfar maar vertel hoe hy op een slag gedink het daar is geen manier wat ek weer daar gaan opstaan nie, maar met die groot "bubble" in die middel rol ek elke keer met min moeite tot weer op my voete.briv said:Ball and Chain said:Brink het reeds voorgestel ons moet sy naam van "Arfar" na "John Wyn" verander.boere said:Ou Fleetline bly om te sien jy is ook hier >Ball and Chain said:Brink het reeds voorgestel ons moet sy naam van "Arfar" na "John Wyn" verander.
Kom julle twee doners maak n contribution, for varksake :deal: vertel bietjie hoe jy gevloek het Ball en Chain, en Boere vertel bietjie hoe jy die klippe gedodge het :3some: :sip:
Ek het nou my hele respek vir Paratjie verloor. Ek het nog nooit die woord "Twatwaaflle" oor my lippe gehad nie, miskien HENTIE of ENKEL, OP groot okasies kan P@ES ook dalk voorkom' maar NOOIT twatwaaflle nieboere said:Ek verstaan volge Paratjie dat Balance en Curlers geval het dat hy hop. :imaposer: :imaposer: :imaposer:
Hy se net "Dad die Oom het hard geval" en elke keer skree hy kliphard "TWATWAFFLE" eepwall:
Immers het hy ook gaan "bundu bashing" doen. Fok almal moes help met die "recovery" of the vehicle aangesien net die 1 spieel en die screen uitgesteek het. Ander spieel het Gertjie mos saam die flickers erens laat le ot:
Almal gaan le saam maar net Gertjie staan alleen op. :mwink:
Enter your email address to join: