A trip around Lesotho with a car without wheels, wedding ring and double bed

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Dutchman81 said:
Magtig oom Jaco, mooi RR soos net oom hom kan vertel, soveel mooi plekke wat ek net deur oom se storie en fotos beleef...
Nog altyd gedink oom loop saam oom se skelmpie die dat oom nie ring dra nie...

Sent from my I3312 using Tapatalk

Hey - ek watch jou  :deal: :deal:

Buffel B said:
Dankie Jaco. Mooi storie en foto's. ons wag vir die volgende een!!!

Ek dink die inperking het my verlof en planne deurmekaar gegooi - maar ek nog so 'n dag trippie wat ek kan post.....  :biggrin:

Losper said:
Lekker Jmol,  bly om te sien julle het die trip geniet.

Net vir interesantheid,  die eienaars van Khoso lodge waar julle gebly het (naby Underburg) het ook 'n lodge (Thamathu Lodge) naby Sehelabathebe nationale park. Dit is so 10km verder noord van waar julle gebly het .

Die Driekloof dam is die suidelike gedeelte van die Sterkfontein dam en die twee word geskei deur 'n sement wal.
Die Driekloof gedeelte word gebruik om hidro elektriese krag op te wek wanneer water van die Driekloofdam na die Kilburn dam vloei. Dit word gedoen gedurende die tydperk wanneer daar 'n hoe aanvraag vir elekrisiteit is. Die water word dan weer gedurende lae aanvraag terug gepomp na die Driekloof dam. Dit is dan ook die rede hoekom die Driekloof dam se water modder bruin is in vergelyking met die skoon blou water van die Sterkfontein dam

Baie interesante inligting hier:    https://www.triposo.com/poi/T__802161e455be
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Drakensberg_Pumped_Storage.svg

Dankie Losper - mens is nooit te oud om te leer nie.  Ek en Milly was Desember daar verby en ek kan haar darem nou die waarheid vertel.  Dis opmerklik hoe die kleur verskil tussen die 2 damme.

JMOL said:
Offshore said:
lekker gelees, dankie. :thumleft:

Potholes 9600 km :lol8:

Ek wonder nou nog waar hul aan daardie bord gekom het.  Miskien was dit toe daar nog 'n pad Kairo toe was.  :biggrin:

Ja nee wragtig, nice read thanks

Lekker on saam te ry deur die foto's en storie!

SPOED  :snorting: