Bringing my GS home ...

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Maar jy het heelpad teerpad gery huistoe? Volgende fotos beter hy vol stof wees!

Geniet die GS en baie geluk.

Ja ek hoor jou :) ... dit was koud en ek wou net seker maak ek kom by die huis voor donker. ;)

OK Colyn, nou is jy in vir 'n ding......  GS ruiters is in hulle eie klas.  Wat jy nou sal moet doen is om daai bars bietjie vorentoe te stel, anders voel hy darem baie soos 'n LT.  Bar raisers is nog 'n beter plan, dan sal jy lekker kan staan.  Die volgende stap is om op eerstenaam terme te kom met Jan du Toit, al die regte GS ouens ken hom.....  Amersfoort is nie ver van julle af nie, en ek verstaan die GS challenge is ook in daai wyk waar jy bly die jaar.  Al wat dan oorbly is om die Touratech boek uit jou kop te leer, en intelligent daaroor kan redekawel om 'n vuur.  ;D

Dis lekker fietsies die soort wat stofpaaie vat, hoop om jou eendag langs die pad raak te loop / ry.  Geniet hom!

ns.  Daar is 'n paar lekker plekke in Lesotho om mooi foto's te neem, se wanneer dan gaan wys ek jou.

SGB said:
OK Colyn, nou is jy in vir 'n ding......  GS ruiters is in hulle eie klas.  Wat jy nou sal moet doen is om daai bars bietjie vorentoe te stel, anders voel hy darem baie soos 'n LT.  Bar raisers is nog 'n beter plan, dan sal jy lekker kan staan.  Die volgende stap is om op eerstenaam terme te kom met Jan du Toit, al die regte GS ouens ken hom.....  Amersfoort is nie ver van julle af nie, en ek verstaan die GS challenge is ook in daai wyk waar jy bly die jaar.  Al wat dan oorbly is om die Touratech boek uit jou kop te leer, en intelligent daaroor kan redekawel om 'n vuur.  ;D

Dis lekker fietsies die soort wat stofpaaie vat, hoop om jou eendag langs die pad raak te loop / ry.  Geniet hom!

ns.  Daar is 'n paar lekker plekke in Lesotho om mooi foto's te neem, se wanneer dan gaan wys ek jou.

Baie dankie SGB ... ek maak notas van die dinge wat jy noem.

Wel Kosie it het my baie lank gevat om sover te gaan en a GS te koop. Nou sal ek maar sien of dit 'n wyse besluit was. Dit wat ek ervaar het op die pad was indrukwekkend en ek begin regtig verstaan hoekom daar so baie van die bikes verkoop word.

Die 1 kilometer grondpad na my huistoe was a eye opener gewees ... die GS cruise daaroor asof dit teer is. :)

Ek sien regtig uit daarna om hom bietjie in die plantasies in te vat maar die weer is aaklig hier by ons.

Colyn,  why don't you organise a ride there in your neck of the woods?  Plantation riding is great fun. We did it in Hazyview last year.

Congrats and welcome to the dirty side of WD....

Enjoy and safe riding.

Red said:
Colyn,  why don't you organise a ride there in your neck of the woods?   Plantation riding is great fun. We did it in Hazyview last year.

Well ... there is so many plantation roads and I will surely go and ride some ... I hope the weather gives us a break this week ... this afternoon the itch was just to strong and I did go for quick ride.

We will organise something for sure.

Kosie said:
@ Colyn

Ja ek dink ek gaan vir my een kry

Jong ek dink jy weet goed hoe lank ek gewik en geweeg het ... as jy nog nie met een gery het nie gaan hoor by Hamman Motorrad ... ek is seker hulle het a demo. Vir my was dit a groot sprong van die GT/LT na die GS en die fietse is wyd uitmekaar maar die GS het my aangenaam verras.

shot Colyn

that bike is very pretty

and clean  .... enjoy getting it dirty

Geluk Colyn  :thumleft:

Hoop jy het baie duisende gelukkige en stowwerige kilo's  ;)

Hierdie is die eerste pad wat ons moet gaan ry.

Dit is n goeie kombinasie van vlak sand hier en daar, n paar stukke sinkplaatpad, 2 laagwater brue en baie mooi natuurskoon.

En dit is net 34 km.

Grondpad1.jpg

Congrats, nice bike! Enjoy and welcome to the "dusty Side"!!!!  ;)