Dam solo, losing my religion

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Geez, daai dam loop soos stroop! lekker pics robc! daai klr maak mens trots :)

DRAZIL said:
Thanks for the number plate and enjoy the new fines >:D
Well you stitched it back together again I see... in Van der Kloof I had noticed horizontal cracks forming at the mounting bolt holes, had hoped that it would hold all the way home but there was one rough patch that made the tyre eat the plate and backing bracket... probably there where it disintegrated and parted company... :mwink:
My next one will have a rubber sheet stuck on the back to prevent this... the saga of the indestructible numberplate continues! :deal:

Sandban(g)k said:
Lekker trippie!!Hoe ver was dit? het jy die roete?
Ek sal vanaand die afstand uitwerk en kyk hoe ek dit van die GPS kan laai (nog dom met die ding)
Wou meer grond gedoen het maar dit kom nou van laat slaap op 'n Sondag oggend! :imaposer:

Lekker man...ek was tussen Kersfees en Nuwejaar daar en dit was k@k warm toe....43 degrees op die bike gewys. Die restaurant (Op die Oewer) en Spa in Orania is blykbaar ontruim oor die naweek en waar ons in die Oranje rivier geswem het het die water vlak met 'n hele paar meter gestyg.

Carrots said:
Lekker man...ek was tussen Kersfees en Nuwejaar daar en dit was k@k warm toe....43 degrees op die bike gewys. Die restaurant (Op die Oewer) en Spa in Orania is blykbaar ontruim oor die naweek en waar ons in die Oranje rivier geswem het het die water vlak met 'n hele paar meter gestyg.
Dit het Sondag merkwaardig gestyg! In die uur of wat wat ek daar gedrentel het 'n hele meter! :eek:

Thanks Rob, nice RR, cool pics!  :thumleft:

I wish Vanderkloof looked like that when the bash was on, would love to see all that water!

BTW, my rear wheel destroyed my number plate within the first week of getting my bike so I promptly bent the brackets to a more suitable angle  ;)

Kawasefi said:
Thanks Rob, nice RR, cool pics!  :thumleft:

I wish Vanderkloof looked like that when the bash was on, would love to see all that water!

BTW, my rear wheel destroyed my number plate within the first week of getting my bike so I promptly bent the brackets to a more suitable angle  ;)
That is one of my mods when I re-fit.

cloudgazer said:
Nice.
:thumleft:
Dam spectacular.
The pictures do not really do the spectacle justice... from the bridge down below one has this blast of misty air as you cross it... the falling water creates it's own micro climate!

Lekker RobC. Wens ek kan weer daar rond ry. Dankie vir die fotos waarmee ons op 'n verbeeldings trip kon gaan. Wat het van al die mense daar geword , daar's net die paar op die damwal en dit lyk verder of jou bike die trip ook aleen gedoen het. Aan die ander kant ek dink nogal dat Klr's dit kan doen. :ricky: