Finding yourself in the Karoo - another (personal) perspective.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Rogue said:
:ricky:

Wow, very well written, lovely pics!  Do love the textures of the grass and landscapes.

Can I plan our next holiday then?

and Frankie, I love it when you speak foreign! ;D

;D ;D ;D ;D ;D

Moch - ee - haa - toe...

;D ;D ;D

Ons kan die kaarte uithaal en begin beplan!

;D

brilliant

great report dude - I think I needs a few days off sick is in order ................

just to ride in the karoo again!!

Nice
The Karoo is very underated and is a stunning area not far from home

Wolweseun said:
Nice
The Karoo is very underated and is a stunning area not far from home

That's what struck me as well.

In a day or two you can get very deep into it and back home again...

Very nice report and pics E! Our very first long trip was down to the Karoo in 2006. Did 3000km in 6 days and enjoyed every minute of it!
Was wondering if it was only our GS that does'nt want to start after a proper wash?! Keep the wap away or else you're grounded for a week!!

Hey buddy, was cool om saam met jou te ry. Fanks dat jy na ons gekyk het - veral Surf...

Enige dag weer :thumleft:

Milkybar said:
Very nice report and pics E! Our very first long trip was down to the Karoo in 2006. Did 3000km in 6 days and enjoyed every minute of it!
Was wondering if it was only our GS that does'nt want to start after a proper wash?! Keep the wap away or else you're grounded for a week!!

I've added washing to the (growing) list of what not to do on the 'pre trip no changes freeze period' ;D ;D

BigEd said:
Hey buddy, was cool om saam met jou te ry. Fanks dat jy na ons gekyk het - veral Surf...

Enige dag weer :thumleft:

You bet!

Dis een van die redes hoekom ek die Karoo en Suid-Wes gaan opsoek. Daai vlaktes praat met jou, jy maak jou kop leeg, kom terug 'n bietjie anders as toe jy vertrek het.
Dis 'n voorreg om dit saam met goeie vriende te deel, die paaie, die laat gesels, die lag, die dronkverdriet, vriende wat jy maak en vriende wat jy regtig leer ken.
Saam met julle storm ek die Hel met 'n koppie water  ;)

;D ;D

Ektoknbike said:
Dis een van die redes hoekom ek die Karoo en Suid-Wes gaan opsoek. Daai vlaktes praat met jou, jy maak jou kop leeg, kom terug 'n bietjie anders as toe jy vertrek het.
Dis 'n voorreg om dit saam met goeie vriende te deel, die paaie, die laat gesels, die lag, die dronkverdriet, vriende wat jy maak en vriende wat jy regtig leer ken.
Saam met julle storm ek die Hel met 'n koppie water  ;)

;D ;D

Ja H, ek sien jou avatar wys ons wat het gebeur... ;D

Eish, respect man.

I can see the song writing skills comming through.

Very, very nice.

I love the pure silence of the Karoo, it just fits the surroundings perfectly.

I wish I was there.

Dankie man. Jy kan trots wees op die report.

Uiteindelik vind ek weer een: 'n "Ride report" met siel, diepte, gevoel en karakter (én mooi foto's) :thumleft: Baie geluk, dit is wragtig pragtig!

Ektoknbike said:
... Saam met julle storm ek die Hel met 'n koppie water  ;) ;D ;D

;D Ek laaik dit!

Good ride, Eisbein, and a really lekker report... thanks for the softer touch... The Karoo is like voltaren for the soul.  :thumleft:

Very nice Eisbein. Lovely pic of the grass. This is the stuff that I like about riding as well