HPN's at the Steynsburg Funduro 2011

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Ons wil graag volgende jaar 'n "big bike" afdeling organiseer. Die area het soveel potensiaal. Die groter
fietse, 650 DS bikes - 1200 GSA's sal op baie plekke dieselfde roete ry as die plastics, maar die afstand
sal heelwat korter wees. Dit sal 'n rooi roete wees en jou die hele dag neem om te voltooi. Ek sal
persoonlik die roete scout en seker maak dit voldoen aan die standaarde.  :deal:

Hier kom k@k!
 
Pleco said:
Ons wil graag volgende jaar 'n "big bike" afdeling organiseer. Die area het soveel potensiaal. Die groter
fietse, 650 DS bikes - 1200 GSA's sal op baie plekke dieselfde roete ry as die plastics, maar die afstand
sal heelwat korter wees. Dit sal 'n rooi roete wees en jou die hele dag neem om te voltooi. Ek sal
persoonlik die roete scout en seker maak dit voldoen aan die standaarde.  :deal:

Hier kom k@k!

Groot akkies as jy my vra  :peepwall:
 
Michiel said:
Ons wil graag volgende jaar 'n "big bike" afdeling organiseer. Die area het soveel potensiaal. Die groter
fietse, 650 DS bikes - 1200 GSA's sal op baie plekke dieselfde roete ry as die plastics, maar die afstand
sal heelwat korter wees. Dit sal 'n rooi roete wees en jou die hele dag neem om te voltooi. Ek sal
persoonlik die roete scout en seker maak dit voldoen aan die standaarde.  :deal:

Klink me mens sal kieries en winches nodigh^e.
 
  :laughing4:

Ja,ja. Amper so iets. Ek dink julle begin verstaan waarheen ek oppad is. Eintlik moet ons dit so definieer:
Ons wil 'n paar lekker siele saam bring wat vir 'n dag lank die landskap ontdek deur hulle DS bikes op paadjies
the ry wat min ander al gesien het. Die terryn moet so tegnies wees dat daar kort-kort gestop moet word
om mekaar te help. Hierdie soort ding bou kamaraderie. Dit is ook baie bevredigind om so 'n tipe uitdaging
aan te vat en ander kant uit te kom, hoe ook al.

Ek moet net noem dat ek nog nooit op een van hierdie tipe rides was wat 'n mede ryer ernstig seer gekry het nie.
Die bikes kry gereeld skrape en duike, maar nooit regtig iets te ernstig nie. Einste Pleco het een dag sy KLR se enjin
cover oop geval dat die olie so geloop het, maar dit was just about die ernstigste geval. Jou kans om jouself en jou
bike af te skryf is baie groter oppad werk toe in die verkeer. SACK is 'n goeie voorbeeld. Hy het saam met ons sy
1200GS teen Helderberg 4x4, Matroosberg 4x4 en baie ander plekker uit gery met weinig skade. Toe loop skryf
hy die fiets af oppad werk toe. 'n Vrou in 'n cage het voor hom ingery en kadoef!!!

Ek is nie 'n baie sosiaale ou nie, maar ek vind dit help baie as ek myself in 'n groep "nutters" bevind erens
in die veld. Daar kan 'n ou lekker k@k praat en jouself sommer net geniet en ontspan. Die geheim van hierdie
soort bike ry is dat 'n mens so hard moet konsentreer dat jy onwillekeurig alles anders afsny. Dit is seker die
beste manier om te ontsnap van wat ook al jou pla of probleme jy het.
 
Was nog nooit in Steynsburg nie.....  Hierdie klink soos 'n verskoning....
 
Michiel said:
  :laughing4:

Ek moet net noem dat ek nog nooit op een van hierdie tipe rides was wat 'n mede ryer ernstig seer gekry het nie.
Die bikes kry gereeld skrape en duike, maar nooit regtig iets te ernstig nie. Einste Pleco het een dag sy KLR se enjin
cover oop geval dat die olie so geloop het, maar dit was just about die ernstigste geval.

Wel, ek het my bes probeer om die KLR af te skryf, maar kon dit nie regkry nie!

As jy saam met Michiel hulle wil gaan ry, moet jy bereid wees om jou bike vir sy doel te gebruik, en so bietjie meer. Ja, ek het die bike beskadig, maar dis waarvoor ek hom gekoop het. As ek wou pose, het ek n padfiets gekoop.  :mwink:

Net jammer ek het so laat saam met Michiel hulle begin ry. Nou sit die bliksem in Middelburg.  :dousing:
 
Eventually we were so far behind that we just did our own thing all together.

StenFun103.jpg


StenFun104.jpg


StenFun105.jpg


StenFun106.jpg


StenFun108.jpg


StenFun107.jpg
 
Altus sit jy die fiets so op sy sy neer dat jy dit kan gebruik as 'n rus vir die kamera...  :pot:
 
On the go again we soon found ourselves in a little special spot.

StenFun109.jpg


"Where to now?" Dusty must be thinking. I had a little moment going down this section. Luckily 663 pulled through.

StenFun110.jpg


StenFun111.jpg


After wrestling HPN 540 off the erosion embankment nature called so I took a moment to admire the view.

StenFun112.jpg


Just to give you an idea of the scope of the ride. We were literally riding on single track through the landscape.

StenFun116.jpg


Here the trail approached from behind the outcrop of rocks and found its way into the valley.

StenFun117.jpg
 
My skills is nou nie so goed nie, maar ek dink as jul miskien 'n oranje & groen roete ook bywerk.

Net my 2c se opinie.
 
Green and Orange routes mostly follow existing, public roads. There are many events out there that offer this.
Being public you can also ride these roads by yourself on another day. Riding is riding and we all love it but there
isn't much more to it when it is regularly available.

My juices starts flowing when I know I will see something totally hidden away from the public eye. When I will
ride where I won't be able to go before or after. When an obstacle scares the hell out of me but I somehow manage
to get over/up/down it.

No, WAIT WAIT WAIT!!!

On Green and Orange routes the guys get bored and race along making dust. Some overcook it and end up breaking
stuff. Come with me on a technical ride. We do 1st and 2nd gear riding, no dust and we'll show you the ropes. If Marchant
or Herman is around they'll even ride your bike where you don't want to anymore.
 
Looks very interesting. Not something that I would try alone but if you are a group of about 3 people that can work together then this would be a lekker challenge.

But for you guys doing - great. I think well done should apply even if you did your own thing at the end.
 
If you really want to get to know somebody you take him/her on a red route. Red route riding on a
heavy DS bike humbles even the best of riders.

I must admit that you obviously don't want to attempt an ride like this on, for example, a 1200 GSA
if you haven't at least done similar small time riding in the past. The ride we did on Saturday is possible
on a GSA but then you will have to approach it with the right mindset and a little experience. And lots
of help from your fellow riders. I know people who will take their GSA's through there. Don't ask me why
anybody would want to do that with a GSA. I get confused if I try to figure it out.

Someone once said: Adventure is taking inappropriate equipment to out-of-the-way places. Maybe it's got
something to do with our lust for adventure. Maybe life has become so modern and complicated that for
past time we seek primitive stimuli. Maybe I'm being primitive...

I don't have the answer. I just move towards the endorphins.

 

Attachments

  • 13021-ADVENTURE-Is_taking_inappropriate_equipment_to_outoftheway_places.jpg
    13021-ADVENTURE-Is_taking_inappropriate_equipment_to_outoftheway_places.jpg
    37.5 KB
Dit is vrekkin flippen ongelooflik, hou ons op hoogte vir die volgende een, soek ook rede om Steynsburg toe te gaan :thumleft: :thumleft:
 
Top