subie said:
Ek dink ek verstaan n bietjie waar Wolfman se mindset vandaan kom. Jy kry ouens wat ry en meer van die groep ding hou.
Vir hulle is die kameradie en die "social" meer belangrik as die ry self. Die ouens doen nie sommer solo nie en verstaan nie die mindset waarmee ouens ry wat die ry as sulks meer geniet. Ek myself hou nie van group rides nie. Doen dit af en toe. Vir my is die ride 80% die scenery miskien 10% en die social miskien die ander 10%. My adventure biking is altyd op n budget en het ek my geld gemors as ek saam met n groep moet dawddle en elke 15 min moet stop vir smoke break of om te ooh-aah oor een of ander blommetjie of kaktus
plant. As ek saam met iemand ry wil ek net weet waar slaap ons vanaand en dan stoom ek op my eie spoed. Ek help graag ouens wat darem basies voorberei en toegerus is en indien seergekry het is ek bereid om my trip te beiendig om seker te maak die gevalle ou is oraait en geholpe. Ek is geen spoedvraat meer op n oorgewig 52 en wil ook nie he vinniger ouens moet vir my wag nie,dis net so k# k. Verstaan Wolfman se poste en dit is ook maar net sy opinie. Die forum sou vervelig gewees het as ons almal net n klomp ja broers en saamstemmers was.
Jou trip Red Adventure is so reg in my kraal :thumleft:
:ricky:
Well said Subie!!!
But is still feel Wolfman was out of line with his negative comments about how he fells RA ride or does his rides. No need to criticise the man. You have done it the right way by saying how you like to ride and that if aothers ride differently or approach a ride slightly differently then that is ther perogative.!!!!!!!!!
Once again i am only expressing my opinion and that is also up for debateadn not to knock anyone!!!!!!!!