Raait ek en macjow besluit om die ding te doen, John is bang daai hoesie gooi hom van belaans af en sluk toe gou sy antibiotics af met n Captain Morgan of n bier kan mooi onthou nie,hier is n paar kiekies.
Paar manne wat wat n glipsies gehad het maar dit is als deel van die sport, moet se dat die ou daai bm nogal mooi kan hanteer net jammer v daai oeps!
Nie seker of dit die ou was nie "just blip it" sal weet, maar dink hy het sy voet gebreek met die val, en dan was daar n paar spieëls ook wat vevang moes word op 1of 2 fietse, somer net daar myne gou ga afhaal.
Nog
Nou ja toe dit my beurt is vra en v Macjow om n paar fotos te neem, maar hy vergeet heeltemal want hy is te besig om met n girl te chat, maar sal nou by daai storie kom.
Macjow
Toe ek nou reg maak v die challenge, maak Jolandie net klaar en wil haar fiets kom stop, met die wat sy draai gaan iets fout met haar throttle kabel en daai 650 blaf v Macjow se 1150, en dit is toe die twee mekaar inflieg, darm nie erg skade nie en niemand beseer nie.
Van daar het ons gaan lekke kuier na wat nog net die begin van die LDBA was
Sent from my iPad using Tapatalk