Dogboxelectric
Race Dog
My riding mate and I have an understanding, he waits where he turns, or Smoke break. other than that we ride at our respective paces.
Kabous GS said:Dankie vir die vewelkoming. Soos julle kan sien het ek maar min tyd om op die internet te speel. Te veel avonture om nog te doen en te min tyd !
Net prokureurs wat dik gevreet is en baie tyd het kan sulke mooi fotos neem en RR's skryf :imaposer:
Ek hoef dit nie eens uit te werk nie - ek sit my (ex) 650 redelik vas met my 88kg. Ek het die tyre levers en compressor in my bagasie gehad met 2 HD tubes, n bottel slime en my kamera equipment (net die kamera, lense en tripod, is 14 kg), dan het ek nog nie eens my klere, slaapsak, handoek, ens. bygereken nie. Ek was HOPELOOS te swaar gelaai vir daardie bike.Orangeswifty said:Goeie RR Mickey :thumleft:
Die pas op by Sani gaan nou so maklik word met die paaie upgrade dit gaan dalk verander in 'n time trial
Op daardie noot - ek en 2 pelle op Superenduro's het Sani opgery in 15 minute flat van grenspos tot grenspos in Sept 2012
Dink jy nie een van die redes hoekom julle so baie neergemoer het is dalk underpowered bikes nie?
Nie dat ek dink daar is iets fout met 650GS'e nie maar ek glo nog altyd daarin om 'n bietjie ...........of baie power in reserve te he sodat jy jouself uit harige omstandighede kan uitry??????
Ek het nog altyd geglo die power to weight ratio van jou met jou bagasie bo op die bike moet so klein as moontlik wees.
Dis hoekom ons groot 100 Perdekrag fietse ry wat min weeg en so min as moontlik bagasie saamvat Lesotho toe.
Ek vat gewoonlik niks meer as 20kg bagasie (ingesluit tools en tubes) saam nie wat my weight to power ratio as volg maak
107 - my dik gat + 172 - bike droog + 14 - fuel + 3 - water + 20kg bagasie = 314 kg
Dus power to weight ratio is 1 : 3.14
Werk joune bietjie uit en kyk hoekom jy neermoer! :thumleft:
Orangeswifty said:107 - my dik gat + 172 - bike droog + 14 - fuel + 3 - water + 20kg bagasie = 314 kg
Dus power to weight ratio is 1 : 3.14
Werk joune bietjie uit en kyk hoekom jy neermoer! :thumleft:
Mickey Theunissen said:Volgende keer gaan 75% van die bagasie by die huis bly as ek met die 990 gaan. NADAT ek bietjie fikser is...
Orangeswifty said:Dink jy nie een van die redes hoekom julle so baie neergemoer het is dalk underpowered bikes nie?
Enter your email address to join: