Me and the Guzzi

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Skivvy making braai broodjies

Attachments

• E930AAB6-7F3C-42C5-943D-0D8BBCD15056.jpeg
    E930AAB6-7F3C-42C5-943D-0D8BBCD15056.jpeg
    99.1 KB
Sonsondergang

Attachments

• A97393BA-D56B-4743-BC03-F23BC1E78A74.jpeg
    A97393BA-D56B-4743-BC03-F23BC1E78A74.jpeg
    94.2 KB
En ons gaan NOU braai

Attachments

• 1F522654-9BAE-4AF6-8EB0-01666DEC08F8.jpeg
    1F522654-9BAE-4AF6-8EB0-01666DEC08F8.jpeg
    95.8 KB
Veilig tuis. Baie tevrede met die bike. Hy’t gedoen waarvoor hy gebou is. Dis n toerfiets en nie n scrambler nie, maar kan die rof met gemak hanteer. Oubergpas was heel buite my gemak sone, en die fiets het nie n wiel vekeerd gesit nie.

En die knobby myth buster. Die bike is ge-tyre met Anakee Adventures en nooit gevoel die bike is onvas op die grond en klippe nie. Grootste vrees was om tyres te sny en daars nie n merk aan hulle nie. Sal bly by hulle op die bike

Lekker. Bly die fiets het haar gedra. Was jou n capable ryer kan enige iets ry :laughing4:

Gerrard, waar het julle gekamp in Laingsburg? Ons ry Maandag in daai rigting

Eaton said:
Ek het rerig nie geweet Laingsburg het n kampterrein gehad nie!!! :eek:
Nie dat Laingsburg hoog op my lysie van dorpies is om inte kamp!! ;) :lol8:
Hopelik is hy ver vanaf die N1 anders gaan die lorries heelnag oor jou kop ry!! ;D

DUSTRIDERS said:
Eaton said:
Ek het rerig nie geweet Laingsburg het n kampterrein gehad nie!!! :eek:
Nie dat Laingsburg hoog op my lysie van dorpies is om inte kamp!! ;) :lol8:
Hopelik is hy ver vanaf die N1 anders gaan die lorries heelnag oor jou kop ry!! ;D

Reg langs die N1 en langs die Wimpy Engen. Lorries maak jou mal maar lyk my hulle is gesê om nie exhaust briek teen daai bult af te gebruik nie.

Ook nie my gunstelling kampplek nie maar ons moes tot daar kom om vlg dag voor donker by Oasis te wees. Sou eerder graag by Witjan hulle wou gakamp het maar te ver vir een dag

Hulle het seker soos in Amerika n bordjie wat se: 'No jake brake'  :biggrin:

Reg langs die N1 en langs die Wimpy Engen.

Dalk behoort dit aan die Engen Wimpy eienaar. Sy seun is n stof skoeter eienaar. :thumleft:

DUSTRIDERS said:
Reg langs die N1 en langs die Wimpy Engen.

Dalk behoort dit aan die Engen Wimpy eienaar. Sy seun is n stof skoeter eienaar. :thumleft:
.

Klein maar netjies kampplek. Daar is paar kamers ook

Eaton said:
Dankie, sal slaap met earplugs  ;D
Eaton in Rouxpos oppad 7 weekspoort toe is daar n kampterrein. Eienaar het ook n stofskoeter. Anyway as daai Ingelsman in Victoria Wes jou wakker gesnork het met die BM Bash sal n paar lorries jou niks maak nie. ;) :eek: :lol8: