My solo trip to Tosca...

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
All and all it was a very nice little holiday, done 1475km in total, not much for the 8 days but hat a nice visit to special friends!! Learnt a lot about the new earea i viseted and that any peice of metal can break, how one deal with such a cotastrophy is up to oneself..... :xxbah:

In the end, all the last minute blinging were great, especialy the luggage screen and BMC air filter!!

The bike took the trip great, cruising at 110km/h at 4500rpm

Now all that needs doing is my next trip..............(Namakwaland blomme end of August)

1.Grootdrink mall

Attachments

• 154.JPG
    154.JPG
    84.5 KB
Thanks Rooisand, I'm looking forward to you Namakwaland tour and RR! Safe riding

Rooisand, jou 'ride reports' is die beste :D Synde jy die enigste (aktiewe) inwonende Noordkaap verslaggewer hier op ons gesellige forumpie is, wil ek niks mis wat uit jou pen (sleutelbord dan) en kameralens kom nie! Wel gedaan :thumleft:

Briljant!!!
:thumleft:

Ek het in daai kontrei gaan werk so paar jaar terug en vir my self gesê ek gaan nog eendag daar ry met my motorfiets.

Nice one Rooisand! Some of those places looked familiar. Grootdrink winkel used to be a Frasers shop as I recall?

Carnivore said:
Absoluut salt-of-the-earth! Mooi rapport, Meneer. Baie dankie  :thumleft:
ja nee kyk d man kan vir jou ry hoor welgedaan meneer jy verdien my respek groete uit ñ bibber koue Vrystaat

Dankie vir die kommentaar manne, is maar net bly het nie eers die week gegaan nie........

Enige takers vir 'n vinnige trippie Gannaga, Swartberg of Oubergpas toe???? >:D >:D :peepwall:

As jy Ganna of Ouberg wil doen die tyd van die jaar beter dit n vinnige trippie wees. As jy te stadig ry gaan jy vasvries!!!!

Wys jou net,nie nodig dat n persoon 'n 1200 ry om lekka trip to vang.Net so veel pret op klein bike.