Overberg ride

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Captain Slow said:
My genade ek wou se Generaal het iemand agterop....

Ja ek het Generaal geleer Gentlemen wees... die ou was maar rof en onbeskof ;D

ai shame. hy het homself goed gedra. ek kon sien op tye was hy maar baie gefrustreerd om 'stil te sit'.

Oom Foe-rie said:
En nou vir die fotos waarvoor Firecoast in spanning wag ................................... Ek laai hulle net gou op  >:D >:D

Oom Foe-rie dit raak laat. Waar is daai foto's?  :peepwall:

RovRat said:
Oom Foe-rie said:
En nou vir die fotos waarvoor Firecoast in spanning wag ................................... Ek laai hulle net gou op  >:D >:D

Oom Foe-rie dit raak laat. Waar is daai foto's?  :peepwall:

hy't vergeet van hulle hehehe

firecoast said:
Captain Slow said:
My genade ek wou se Generaal het iemand agterop....

Ja ek het Generaal geleer Gentlemen wees... die ou was maar rof en onbeskof ;D

ai shame. hy het homself goed gedra. ek kon sien op tye was hy maar baie gefrustreerd om 'stil te sit'.

Ja hy is 'n woelige mannetjie ;D

And so we all get together at the Peregrine Farm Stall near Grabouw .

Attachments

• Overberg 002.jpg
    Overberg 002.jpg
    86 KB
  • Overberg 004.jpg
    Overberg 004.jpg
    57.7 KB
  • Overberg 006.jpg
    Overberg 006.jpg
    87.5 KB
  • Overberg 008.jpg
    Overberg 008.jpg
    84.2 KB
  • Overberg 001.jpg
    Overberg 001.jpg
    91.9 KB
The first one waited a long time to be the backup vechile ........... but maybe we took too long to arrive and suddenly a new backup vechile arrived

Attachments

• Overberg 007.jpg
    Overberg 007.jpg
    77.5 KB
  • Overberg 009.jpg
    Overberg 009.jpg
    79.7 KB
We are on our way and hell, somebody is wishing for a happy button on his 600 Tenere    ;D

Attachments

• Overberg 010.jpg
    Overberg 010.jpg
    79.2 KB
  • Overberg 011.jpg
    Overberg 011.jpg
    58 KB
  • Overberg 012.jpg
    Overberg 012.jpg
    57.8 KB
Thanks, dit was lekker ,maak weer so. Tussen die skoppery en toe die verdomde petrol ( what can i say, vir reserve draai kraantjie ander kant toe) Dankie vir die smiles Oom foe-rie en Generaal :)

We had a lekker nice boere-brekkie at Dassiesfontein and yes...................... that's the hen that laid all the eggs  :thumleft:

Attachments

• Overberg 013.jpg
    Overberg 013.jpg
    77.5 KB
  • Overberg 016.jpg
    Overberg 016.jpg
    69.2 KB
  • Overberg 017.jpg
    Overberg 017.jpg
    63.1 KB
  • Overberg 018.jpg
    Overberg 018.jpg
    64.6 KB
  • Overberg 020.jpg
    Overberg 020.jpg
    58 KB
And this Peanut Butter Cat was not afraid of all the Dogs  ::)

Attachments

• Overberg 021.jpg
    Overberg 021.jpg
    49.7 KB
  • Overberg 021.jpg
    Overberg 021.jpg
    49.7 KB
En route through our beautiful Overberg and look at the tired (retired) Eikeboom in the grass  :biggrin:

Attachments

• Overberg 023.jpg
    Overberg 023.jpg
    54.7 KB
  • Overberg 024.jpg
    Overberg 024.jpg
    89.2 KB
  • Overberg 025.jpg
    Overberg 025.jpg
    56.4 KB
  • Overberg 026.jpg
    Overberg 026.jpg
    67.5 KB
  • Overberg 027.jpg
    Overberg 027.jpg
    64.9 KB
Then we got to this watercrossing ......................... only four was brave enough to attack the crocodiles and hippo's  :eek:  Who's going first ?

Durtseeker went first and blamed RovRat afterwards for not telling him honestly how deep the water was  :D
Then it was GS1200 cooling down his cylinder heads  :D
Now it's RovRat or is it The SwimmingRat with his Floating XT660  :eek:
And then the Missinglink .................. was he looking for a Loch Ness monster  ???

Attachments

• Overberg 035.jpg
    Overberg 035.jpg
    96.5 KB
  • Overberg 038.jpg
    Overberg 038.jpg
    107.3 KB
  • Overberg 037.jpg
    Overberg 037.jpg
    101.3 KB
  • Overberg 033.jpg
    Overberg 033.jpg
    86.9 KB
  • Overberg 031.jpg
    Overberg 031.jpg
    97.1 KB
Some more pics of this very nice ride

Attachments

• Overberg 040.jpg
    Overberg 040.jpg
    57.9 KB
  • Overberg 043.jpg
    Overberg 043.jpg
    70.6 KB
  • Overberg 044.jpg
    Overberg 044.jpg
    82.8 KB
  • Overberg 046.jpg
    Overberg 046.jpg
    73.9 KB
  • Overberg 047.jpg
    Overberg 047.jpg
    87.5 KB
And then I came home after spending a beautifull day with nice friends and look what was waiting for me ................. prepared by Tannie Foe-rie ........................ what a way to end a good day .......... a plate of good food and a good wine  :thumleft: :thumleft:

Thank you everybody for the ride  :thumleft: :thumleft:

Attachments

• Overberg 048.jpg
    Overberg 048.jpg
    53.4 KB
sonnyboy said:
Thanks, dit was lekker ,maak weer so. Tussen die skoppery en toe die verdomde petrol ( what can i say, vir reserve draai kraantjie ander kant toe) Dankie vir die smiles Oom foe-rie en Generaal :)

Ja Sonnyboy ........... ek het jou op n stadium jammer gekry met die skoppery, veral toe die sweetdruppels sweetstraaltjies begin word het. Jy moet net volgende keer vra dat jy die lengte van die smokebreak sal bepaal, want as die Tenere eers n rukkie gerus het, dan skop hy weer maklik aan die gang :thumleft:

O ja terloops ........................... onthou om volgende keer ook petrol in te gooi as die ander petrol ingooi  :laughing4:

Oom Foe-rie said:
sonnyboy said:

Ja Sonnyboy ........... ek het jou op n stadium jammer gekry met die skoppery, veral toe die sweetdruppels sweetstraaltjies begin word het. Jy moet net volgende keer vra dat jy die lengte van die smokebreak sal bepaal, want as die Tenere eers n rukkie gerus het, dan skop hy weer maklik aan die gang :thumleft:

O ja terloops ........................... onthou om volgende keer ook petrol in te gooi as die ander petrol ingooi  :laughing4:
Hijack on! Sonnyboy as jou Tenere sukkel om te start as hy warm is check sy floatlevel. Hy kan te ryk gestel wees. Myne het dit gedoen.
Mooi fotos almal. Ons bly in n mooi land!!
Highjack off.