Sand Riding. A few fails

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Diesel & Dust said:
Pleco said:
Diesel & Dust said:
Nice - sand bly maar n bitch :biggrin:

Vat n foto van hoe jou kamera aan jou helmet vas is asb :lamer:

Ek het die velcro mounts wat saam met die drift kom aan die kant vasgeplak. Het eers al die grooves met spare double sided tape volgemaak. Clip dan net op.

As Roost my kamera opsit, dan gebruik hy die goggle strap mount. werk baie goed. Sal n pic post. Omdat die Drift n 170deg angle het op 720, is dit nie so critical om hom presies reguit te he nie. Net die op en af, om die horison en die dials te sien


Waarmee kan n mens dit vasplak, ek neem aan enige gom gaan nie werk nie?

Hulle stuur goeie double sided tape saam (selfde wat jy saam met gps bundle kry) die gewone goed werk nie. Silicone werk gewoonlik die beste op so gladde oppervlak. Anders super contact, maar dit kan dalk jou helmet vreet.
 
landieman said:
Lekker val vat baie oenening.mooi een. :thumleft:

En het ek nou al baie geoefen! (2 keer op BMW beginner off road, 2 keer op Beginner sand, Seker so 15 keer op various sand trippies, en 11 keer op een trip teen Matroosberg op in die sneeu!)  :ricky:

Ek sou net graag die kamera wou gehad het vir daai Matroosberg trip.
 
E  I  N  A !!!  :laughing4: :laughing4: :laughing4: :laughing4: :imaposer: :imaposer:
 
Lekker Video Pleco. Moet se jy laat my lekker lag vanoggend.
 
Legadema said:
Lekker Video Pleco. Moet se jy laat my lekker lag vanoggend.

Ek was in 2 minds om die blerrie kamera te koop. (f@kken baie geld vir n ou wat n geleende KLR ry!) Maar dit gee jou n kans om die ervaring bietjie beter te deel. Die mense kan darem sien wat jy deurmaak.

En hulle kan vir jou buddies lag!
 
GenXX said:
E   I   N   A !!!  :laughing4: :laughing4: :laughing4: :laughing4: :imaposer: :imaposer:

Exactly!  Al wat mens hoor is die EINA en dan sien mens net hoe hy vir die wolkies kyk.

Dankie Lukas!  Dit was nou classic!  :thumleft:

 
GenXX said:
Eeeee   Iiiiiiii   Nnnnnn   Aaaaaa !!!  :laughing4: :laughing4: :laughing4: :laughing4: :imaposer: :imaposer:

:laughing4: :imaposer: :imaposer: :imaposer:

Hoe lekker het jy my nou laat lag :D :D :D :D Gr8 video Pleco :thumleft: That HD170 Drift is a really Gr8 camera. I am soooo looking forwards to getting lots of use out of my one, ove December when I'm on leave & going to catch up on some looooooooonnng over due km's on my bike.

Thanks for sharing your video. :thumleft: :thumleft:
 
Top