3 van ons besluit toe om sommer saam te ry daar van Sutherland af.
Ek, Divan en Henro start op, stop gou om die draai om Henro se olie op te top en daar gaan ons.
Nou kyk, ons het 'n reëling so tussen ons, jy kan ry en jaag en aangaan, maar as jy by 'n afdraai kom, stop jy, en wag vir die bike agter jou, dan ry jy weer verder en hy wag.
Op die manier ry almal dieslefde pad en kom oral uit, net 'n paar van die manne het GPS'e.
Ek het hierdie geleenthede gebruik om so paar scenery fotos te neem.
Ons ry uit Sutherland en klim op die grond regs oppad Ouberg Pas toe.
Mense, maar is dit nou lekker, en mooi!
As ek dit hierdie naweek 10 keer gesê het, dan was dit seker min, maar hierdie jaar het ek baie lekkerder as laas jaar gery.
Deur die draaie, oor die koppies, verby die plase, daai GS van my loop doeksag, en ek bly bo-op.....what a bargain!
Ek kom by die afdraai vir Ouberg Pas en trek af, wag vir die ander manne om te kom.
Verlede jaar is ou Steyn so vinnig daar verby hy het nie eers die bord gesien nie!
Eventually kom daar so klompie ouens aan, en ek dink, hier is my kans nou, ek gryp my goed en gou gou vat ek die pad links vir Ouberg Pas.
Ek ry so entjie agter Nicol, so gelukkig uit sy stof. :lol8:
Ek dink by myself, ek wonder hoe vêr is dit nou nog tot by ons stop, hierdie man se maag trek al skeef van lus vir daai boeries!
Ek wou geëet het by die Hotel, maar ek sien meer uit na die braai op die pas.
Die pad is so lekker en ek wil nog so rondkyk, en skielik.........is daar amper nie meer pad nie. :lol8:
Uiteindelik by die top punt van die Pas!
Nou kyk, die van julle wat al daar was sal weet jy ry nog en skielik is daar net niks.
Daai pad drop net skielik en vat 'n skerp regs, en van daar af is dit stadig oor die klippertjies, feather maar daai brieke.
Ek geniet die stukkie en uiteindelik is ek ook op site, reg om te re-hydrate, 'n paar boeries kaf te draf en dan natuurlik die mooie natuur en rustigheid in te neem.
Wat is dan nou lekkerder!
Almal is daar, kole is al so te sê uitgebrand en dis nie lank nie, toe tan daai worsies,
So het die manne weer lekker gesels, gelag, Mike het so bietjie met sy drone gespeel en so terwyl die manne diep in gesprek is, trek hy 'n paar skote af met sy Glock.........
Ek het nie geweet of daai manne, koes, hardloop of vuil onderbroeke het nie! :lol8:
Niemand het daai een verwag nie! :lol8:
Van die manne check gou so paar goedjies op hulle fietse, net seker maak als is nog reg.
Ek is een van hulle. My luck, als is reg, maar ek het 'n hele paar boude al verloor!
My boonste crash bars is sommer los! My windscreen se linker bout is weg, en ek dink daar was nog een of twee.
Gelukkig het ek 'n klompie hedendaagse helde (cable ties) in my back-up sak, ek sal maar by die huis eendag strip en weer al die boude vervang.
Ons kuier lekker, eet gou 'n lekker paar Vleiswinkel boeries, vat 'n laaste enetjie en begin klaar maak om te ry.
Ons het nog 'n entjie se stoot tot by Gannaga Lodge waar ons Saterdag aand oorbly, en met die paar goedjies wat al gebeur het is ons so bietjie agter die tyd.
Almal is opgesaal en begin klim.
Die pas is redelik styl en klipperig, so die manne vat hom maar stadig af.
Met die uit trek slag het arme Nicol sy footing so bietjie verloor en sy Katoom net so ligtelik neergesit.
Net mooi by die ingang van die spot waar ons gebraai het, is dit so lekker dik sanderinge klipperige gedeelte.
........vat hom maar met momentum, net nie te veel nie want jy moet dadelik links of jy is berg af.
Ou Henro is nie nou lus vir ry nie, so hy klim in die Patrol en Jacques vat toe sy fiets.
Net toe hulle wil ry, wil die Triumph niks maak nie.
Side Stand switch wat moeilikheid gee.
Hulle sort hom uit en is oppad. Net gister (Vrydag) terwyl Henro ry val sy side stand se spring weg, gelukkig het die man nie geval nie.
Ek dink dis dalk waar die switch se moeilikheid gekom het.
Dit daar gelaat, ons is op die pas oppad af.
Ek sien kans vir baie en reken ek gaan hierdie pas probeer geniet, staan regop, en ek laat loop oor die klippe.
Plek-plek het ek myself impress! :lol8:
Kort voor lank is die pas klaar en is ons weer op die straights.
Kom op 'n lekker stuk en dink, ou GS, laat jy loop pappa.
Nie te lank nie moet ons regs draai om daar by Tankwa Tented Cam verby te gaan, maar eers, hier staan Llewellyn en vat 'n break.
Ek stop daar by hom, so raak ons gesellig en wag vir die ander bikes om verby te gaan.
Die backup vehicles kom by en so raak dit 'n nat gat. :lol8:
Ek hou maar by my water........vir nou.
Ek wag so wyle en reken ek gaan skiet, Llewellyn, Steyn en Martin staan nog met 'n verversintjie, hier is my gap. Kom ons kyk of ek kan voor bly.
Ek trek weg daar met 'n redelike spoed, ek wil nou lekker ry en klaar ry.
So gaan ons deur die swaaie en draaie, verby die geboue ens.
Op 'n kol raak ek deur mekaar met die pad want hier is nou 'n stuk wat nie laas jaar daar was nie.
Ons het laas jaar 'n ander gedeelte gery en nie hierdie stuk nie.
Ek is op spoed, hier lê skielik sand, daar is bome oral en en en.........
Ek begin saggies bid, en per ongeluk vloek soos ek skrik.
Hop - hop - hop, ek is deur!
Ek het nie geval nie!
Ek verstaan nie hoe nie, maar ek vat dit! :lol8:
Deur die sand, deur die draaie, deur die bome, daar is ek weer op 'n straight en veilig........relatief. :lol8:
Kom by die plaas hek, hier staan Jacques met die Triumph, hy ry en ek wag.
Kort voor lank kom Llewellyn daar aan, ek en hy geniet 'n ou watertjie terwyl ons die vlaktes staan en kyk.
Op 'n kol sien ons nee wat, hier kom Steyn en Martin.
Nou kyk, hierdie 2 ry so naby aan mekaar hulle kon hande vas hou, en dit nog op spoed ook.
As jy hulle spore kyk op die pad lyk dit soos 'n kar, so loop hulle langs mekaar.
Hulle stof hang nog so en ons sien die 2 ligte in gaan by daai sanderige bomerige stuk..........skielik kom daar net 1 uit.
atch:
Nou begin ons dink, en kyk, en amper worry.
Nie lank nie, hier kom Martin by ons aan (die man mag maar ry en daai Honda ook :drif
.
Ons staan so minuut of 3, en Martin skiet gou terug om te gaan kyk, net voor Martin by daai gedeelte kom, steek Steyn kop uit (of altans sy lig).
Die man het bietjie geval in daai stuk. Prys die Here maar niks te erg nie, net bietjie lyf seer en so aan.
Gelukkig het hy die fiets weg geskop.
Die manne vat weer 'n doppie vir die nerves/spiere en ek pak...........
Ek ry lekker en kom by die T waar ons nou moet regs Gannaga se kant toe.
Hou by die reël, wag vir die volgende bike.
Kort voor lank kom Steyn en Martin daar aan, ek wys hulle moet sommer skiet, ek sal wag.
Dis nie lank nie toe kom Llewellyn en die back-ups.
Ons vat pad...........en nie te vêr nie, sien ons doer staan 'n bike, en hier is 'n man in die veld........
Hier is dit Martin wat sy zorst soek in die veld. :lamer:
Nou kyk, die man se bors was klaar warm na die tyre plek sy bike laat val het.........nou het hulle ook nie sy zorst se boude reg vas gemaak nie.......
Kry die pyp, kom by die bike, nou probeer ons dit weer opsit, sonder die boud.
Ons gaan deur die backup vechiles, ongelukkig nerens 'n boud wat pas nie.
Ons probeer toe maar 'n klompie heavy duty cable ties, en Martin ry vooruit.
Kort voor lank, hier is ou Martin alweer opsoek na sy pyp..........
Die backup vehicles kom en ons gooi die pyp sommer agter op, klaar gesukkel nou.