The story of SAS Willehond MkII

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Stofvreeter said:
weskus said:
100%, sal gou vanaand met haar reel, dankie kêrels.. ;)

Weskus, onthou die ferry is nie gebou om fiets, bagasie en ryer alles saam te dra nie,  laai net die bike en bagasie en as dit n' groot swaar bike is net die, stap eerder 2 keer!
Jip, ek het dit so, ons sal net fiets laai in elk geval, is so 6 manne en almal SAL nat raak :imaposer: :deal: Ongelukkig het ons 'n BOF ook by ons so sal hom eerste oorvat en deeglik toets :peepwall: Lilly my g.aand gevra ons moet dink aan 'n fooi wat sy kan vra vir die moeite met die sleutel terug as ons deur is?? Wat dink julle R50/bike, of hoe??

Ek like nie die fooi idee nie

Ek verstaan haar punt, sy doen moeite vir ons om die SAS Willehond veilig te hou. Maar R50/bike is bietjie BAIE (vir party/meeste van ons).

Marvin said:
Ek verstaan haar punt, sy doen moeite vir ons om die SAS Willehond veilig te hou. Maar R50/bike is bietjie BAIE (vir party/meeste van ons).
100%, nie problem nie, ek sal bietjie haar gevoel toets more oggend kêrels..

weskus said:
Marvin said:
100%, nie problem nie, ek sal bietjie haar gevoel toets more oggend kêrels..
Dankie, sê asb vir haar Johan van Zyl stuur groete, en dat ek een of ander tyd vir haar wil kom kuier.  :thumleft: (ons het laas oor die telefoon, na 'n 30minute gesprek, uitgevind ons is familie)

Marvin said:

Weskus as ek n' voorstel kan maak, wat van R50.00 per groep (soos n' call out fee) en dan R10.00 per bike?

Weskus laat weet ons hoe julle trip toe afgeloop het
Omtrent die fooi wil ek net se manne .wat is jy bereid om vir n pakkie sigarets en koue bier te betaal as jy dit nodig het
Jou bike kos R100 000 Plus.Kom ons laat dit oor aan Lilly en ja ons mag mos Bargaine.Moet net nie ingat wees nie . Kry dan eerder jou avontuur op n ander plek,

Weskus se groep met willehond oor Doringrivier.

Attachments

• DSCN2479.JPG
    DSCN2479.JPG
    249.6 KB
  • DSCN2484.JPG
    DSCN2484.JPG
    268.5 KB
Nie een van ons kom so gereeld daar dat R50.00 vir ons 'n groot uitgawe sal wees nie, ons spandeer meer op so trip aan een ontbyt.

Of anders gestel, R50.00 of dalk moet omdraai omdat ek nie deur/oor die rivier kan kom nie, maklike keuse - vir my in elk geval.

Ek stem saam met Garfield, dink ook nie dis te rof nie, almal weet hoe vol/leeg die rivier is so dit bly jou keuse. Dankie aan die Hermanus Advebnture Bikers, dis 'n netjiese outjie. Opbouende kritiek miskien is dat daar nog 2 pontoons bygesit kan raak, maar ek dink dit moet 'n vondsinsameling/kuier ala Oasis wees, 'n 1200 LC of 1150pig sal scary wees..die auntie was nogal moeilik, maar 'n ou met Toyota het die vorige dag daar vasgesit en haar vir die dag besig gehou :deal: so paar kiekies soos belowe :thumleft: was groot sports, so bietjie langer as 'n uur geneem om die 4 fietse oor te neem.. uitrek-aantrek-biertjie gedrink die lot..

Attachments

• Tankwa1000 004 - Copy.JPG
    Tankwa1000 004 - Copy.JPG
    92.5 KB
  • Tankwa1000 005 - Copy.JPG
    Tankwa1000 005 - Copy.JPG
    95.1 KB
Baie dankie vir die terug voering manne en die foto's, opbouende kritiek is altyd welkom! Sal met  William gesels oor idee's vir meer flotasie, was sy darem redelik stabiel?

Sent from my GT-P5200 using Tapatalk

Baie maklik gegaan. sy dryf net n bietjie diep met 990 op. Ek dink met GS 1200 lc gaan dit sukkel. Met twee man aan elke kant heel stabiel.

Die Willehond lyk goed, well done guy's.

Stofvreter, na Saterdag aand se kuiertjie saam met julle kan ek net dink wat Kees  alles kwytgeraak het terwyl jy moes voortsukkel in die water!                                                     
Bly daai DR is okey, dis afterall mos awesome fietse.
:)

Driaan said:
Baie maklik gegaan. sy dryf net n bietjie diep met 990 op. Ek dink met GS 1200 lc gaan dit sukkel. Met twee man aan elke kant heel stabiel.

Dit laat my worry!!!  My 1150GSA moet binnekort daar oor!

Jy sal OK wees, ons het drie manne opgelaai sonder dat sy sink, met vier het sy onstabiel begin raak, so as jy twyfel laai jou bagasie af en vat dit apart oor!

Sent from my GT-P5200 using Tapatalk

Dusty Rusty said:
Die Willehond lyk goed, well done guy's.

Stofvreter, na Saterdag aand se kuiertjie saam met julle kan ek net dink wat Kees  alles kwytgeraak het terwyl jy moes voortsukkel in die water!                                                     
Bly daai DR is okey, dis afterall mos awesome fietse.
:)
Net so lekker saam met jou Nismark gekuier, ja na my mening die beste van die bestes! :thumleft:

:sip: Fyftig rand is nie teveel nie, wat is 'n boerin soos Lilly se inkomste uit die plaas werklik, ek dink die mense is nie baie welgesteld nie.
Goeie mense wat altyd bereid is om te help. 'n Salaris man, met 'n vaste inkomste sien dit nie altyd raak nie. :3some:

Stofvreeter said:
Marvin said:

Weskus as ek n' voorstel kan maak, wat van R50.00 per groep (soos n' call out fee) en dan R10.00 per bike?

Well, to me it looks like most of the people commenting on this thread are all in agreement, R50 per bike, I am going to pay it with a big smile! :thumleft:

DikZol said:
Driaan said:

Dit laat my worry!!!  My 1150GSA moet binnekort daar oor!
As hy nog so 300mm 0f meer sak sal dit sukkel, en jy gaan dan ook nog nie kan deur ry nie..

WEskus, ook maar goed jou maters het besluit om deur te loop. As ek so na die posture kyk dink ek die Willehond sou bodem toe gegaan het met daai oukies aan boord! ;)
Ek stem ook vir R50 per fiets.
Biedouw toegang + tyd spaar vir lekker ry anderkant uit + petrol spaar = meer as R50-00 in my boeke.