Two different girls and some more oil... Update on post #1

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
bly julle is tuis.....kani wag vir die res nie..maak oop n bottel rooi...en vertel.... :lamer:

Berty77 said:
Hi ouens, ek het vandag 2 keer verby julle gekom. Ek moes eers pitstop in Robertson vir n toilet breek. Julle ouens lyk moer classic op daai ou bonies.

Haha. Dankie.. I guess? 

Ons het begin sad raak toe die pad op raak kaap toe. Hoop ons het gewaai. Alhoewel ons is geleer by BM skool om nooit te waai nie.

nou wat nou ??

Die dag is al meer as halfpad en die RR is nog nie hier nie.

Hando said:
nou wat nou ??

Hando dis Maandag. Hy maak daai swart en wit vloer skoon op n Maandag.  >:D

ratrap said:
Hando said:
nou wat nou ??

Ek het maar aanvaar hy moet nou eers weer n aerie ry tot in JHB of iets en weer terug .

Seker maar so nou en dan sy paycheck ook verdien.

Hando said:
ratrap said:
Hando said:
nou wat nou ??

Ek het maar aanvaar hy moet nou eers weer n aerie ry tot in JHB of iets en weer terug .

Seker maar so nou en dan sy paycheck ook verdien.

Dis korrek hando.  Ek was donker alweer bo bloem.  Maar die RR is amper klaar. Dappermuis se kiekies het sopas hier deurgekom.. Nou kan ek die res doen.

Oh well - dan sal ek ek more eerste ding jou RR kom lees.

Freak said:
Thanks hando jou tracker jy..

Ek soak in die bad tuis en dappermuis lê rustig in sy yacht in Simonstad se waters.

Die het die hele RR in my kop.. Ek moet net transfer na woorde. Dit was net so aksie belaaid soos laas... Of dalk meer.

What a trip!!
Dit kan nie meer aksie belaaid wees as julle vorige een nie.  :pot: Aikona  :patch: Dis onmoontlik.
Kom ons wag en lees maar.  :sip:

wel, ekt so paar keer gevolg op die tracker system

en, ek glo julle het laat weggekom in die Baai, maar dinge het op n kol vir my net te stadig gegaan.

So óf julle moes iewers net iets meganies nagaan

óf, julle het iewers net weer staan en ure se kak praat soos laaskeer

sien uit na die RR

Lem said:
wel, ekt so paar keer gevolg op die tracker system

en, ek glo julle het laat weggekom in die Baai, maar dinge het op n kol vir my net te stadig gegaan.

So óf julle moes iewers net iets meganies nagaan

óf, julle het iewers net weer staan en ure se kak praat soos laaskeer

sien uit na die RR
Ek dink daar was bier betrokke  :peepwall:

Lekker Freak!
Kief voudies!
Baie jammer julle kon dit nie maak die kant toe nie maar daai is seker nou maar deel van die opvolg, Zen and the art of dealing with motorcycles.
Next time maar hopelik nie te lank nie.

Die vraag is, wat nou gemaak met daai toaster? >:D

Toaster se seël is in en sy loop soos stroop. Geen lek. Ironies genoeg.. Dis n 15min joppie.. Het ek net 'n seël gehad.
Maar die toaster is nie meer toast nie.
Ek kom haal my braaipak in jou vrieskas ASAP! 

Super jealous. Looks like one amazing adventure. Some nice photo's to.  :thumleft:

Bly als het goed gewerk. Jammer ons het julle gemis. Nogal uitgesien na die kuier.

Mooi RR  :thumleft: