WC Bash 2014

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

Sprocketbek

Race Dog
Reaction score
3
Bike
KTM 990 Adventure
A great bash was had by all  ;D

The only pics I took was on Saturday evening.

Attachments

• IMG_7031 B.jpg
    IMG_7031 B.jpg
    218.1 KB
  • IMG_7032 B.jpg
    IMG_7032 B.jpg
    267.3 KB
  • IMG_7034 B.jpg
    IMG_7034 B.jpg
    220.4 KB
  • IMG_7036 B.jpg
    IMG_7036 B.jpg
    230.9 KB
The dinner at Muisbosskerm was divine  ;D :thumleft:

Attachments

• IMG_7037 B.jpg
    IMG_7037 B.jpg
    173.5 KB
  • IMG_7048 B.jpg
    IMG_7048 B.jpg
    187.4 KB
  • IMG_7049 B.jpg
    IMG_7049 B.jpg
    237 KB
  • IMG_7050 B.jpg
    IMG_7050 B.jpg
    227.2 KB
And it was great to see everybody again  :3some:

Attachments

• IMG_7054 B.jpg
    IMG_7054 B.jpg
    235.4 KB
  • IMG_7057 B.jpg
    IMG_7057 B.jpg
    231.2 KB
  • IMG_7058 B.jpg
    IMG_7058 B.jpg
    195.8 KB
All safely home.
Riebeeker ,
Thank you very much for a most enjoyable weekend , with great company and fantastic food.
Very nice campsite,
Please forward me the Campsites contact details

Packed and ready to go

The Camp

Kamanya , Mr and Mrs CrisL

Some camp with tents and some dont (very nice)

Pure Orange , poser!

Lurker and Sprocketbecks lady

Strange thing happens at bashes , must be the Westcoast water or something !

Mr & Mrs Lurker

Always make sure your bike is on firm ground before you pack it , Lol !

Het jou katfis !

Honey ! Your coffee , you can get up now !

Baie dankie vir almal wat die bash by gewoon het  :thumleft:

'n Mens kan al die reelings tref en sorg dat alles in plek is, maar dit is die mense en die gees wat hulle saam bring wat die bash maak  :deal:

Dit was lekker om saam met julle te kon kuier en ek glo almal het dit geniet. Met almal se samewerking duer betyds te betaal en die wat op 99 nog gekontak het reelings getref het en onmiddelik betaal het met julle aankoms BAIE DANKIE!

Vir die wat net opgedaag het sonder om reelings te tref en sommer net oral ingeval het en saam gaan eet het by die Muisbosskerm sonder om met my te reel en niks betaal het nie! SORRY!!!! Het dit regtig nie van 'n WD lid verwag nie  :peepwall: So leer mens mos maar jou mense ken.

Riebeeker, net weer baie dankie van die Ouvrou en my kant af! Nodeloos om te se ons het ons gate uit geniet! Al was ek geforseer om hierdie Bash met n bakkie by te woon. Geen keuse gehad nie!

Lekker groep mense bymekaar het dit nog lekkerder gemaak! Dankie mater!!!

Riebeeker said:
Baie dankie vir almal wat die bash by gewoon het  :thumleft:

'n Mens kan al die reelings tref en sorg dat alles in plek is, maar dit is die mense en die gees wat hulle saam bring wat die bash maak  :deal:

Dit was lekker om saam met julle te kon kuier en ek glo almal het dit geniet. Met almal se samewerking duer betyds te betaal en die wat op 99 nog gekontak het reelings getref het en onmiddelik betaal het met julle aankoms BAIE DANKIE!

Vir die wat net opgedaag het sonder om reelings te tref en sommer net oral ingeval het en saam gaan eet het by die Muisbosskerm sonder om met my te reel en niks betaal het nie! SORRY!!!! Het dit regtig nie van 'n WD lid verwag nie  :peepwall: So leer mens mos maar jou mense ken.
Kan so 'n ou dan sê hy is 'n WD.  VERBAN hom please.

what a jol great area great friends what else u need

Baie dankie Riebeeker en helpers,  ons het ruim lekker gekuier met wat jy vir ons moontlik gemaak het!!!

Jaaaaa, dit was skrikwekkend lekker! :lol8:  Baie dankie vir al die organizing.

Bottervet said:
Riebeeker said:
Baie dankie vir almal wat die bash by gewoon het  :thumleft:

'n Mens kan al die reelings tref en sorg dat alles in plek is, maar dit is die mense en die gees wat hulle saam bring wat die bash maak  :deal:

Vir die wat net opgedaag het sonder om reelings te tref en sommer net oral ingeval het en saam gaan eet het by die Muisbosskerm sonder om met my te reel en niks betaal het nie! SORRY!!!! Het dit regtig nie van 'n WD lid verwag nie  :peepwall: So leer mens mos maar jou mense ken.
Kan so 'n ou dan sê hy is 'n WD.  VERBAN hom please.

Ek stem.  Moenie dat 'n paar vrot appels dit vir almal kom bederf nie.  Julle manne wat die effort in sit om bashes te organise word baie waardeer.  Name, shame en ban.  Dit beskerm toekomstige bashes.

BTW daai snoek maak my nou honger!!!!

Herman baie dankie, dit was baie lekker,
die Namaquas by die fees het net my paseing
so bietjie deurmekaar gemaak.

Ouens dankie vir die mooi fotos, gooi nog.

Moer jammer ek het uitgemis op hierdie een Herman.  Maar ek het 'n groot trip Namibia toe gehad.

Uit Windhoek

Veilig tuis met 3 ure van dit  :p

Dankie vir al die reëlings  :thumleft:

Attachments

• IMG_1547 (Medium).JPG
    IMG_1547 (Medium).JPG
    42.1 KB
Nog een gemis!!! Na NIMMO se besoek en vertrek Vrydag wou die ou net als los en glip. Gelukkig was die wind Saterdag more so dat dit n ou n verskoning gegee het. BITTER jammer het dit gemis maar ons prober volgende keer weer. Dit lyk na n lekker spot en die ligging natuurlik onverbeterlik!!!!

Dit lyk asof dit ietwat koel was!

Dankie vir die fotos!  :thumleft:

Dankie Herman, daar was geen foute met die reelings nie, het dit terdee geniet. en die weer het mooi saam gespeel.
Dis net daai ou met daai GROOT BUS wat daar langs die vuur gepark het die heel naweek, was hy een van die honne? >:De?