:thumleft:
Very cool
Very cool
This looks great :drif:Noneking said:Great ride in the Kaapsehoop mountains wit [member=5599]chopperpilot[/member] and a few other hooligans
skydiver said:This looks great :drif:Noneking said:Great ride in the Kaapsehoop mountains wit [member=5599]chopperpilot[/member] and a few other hooligans
Dirt Junkie said:Had to do a quick work trip yesterday to a farm close to Oesterbaai, perfect opportunity to take the 640 for a ride
Wow! Nice pic!GravelFox said:Vandag my eerste kans om so bietjie uit te kom. Grondpaaie George toe (en draai gemaak in Jonkersberg-nie dat daar iets is nie). Pannekoek by die Montagu pas tolhuis gehad. Niks so lekker soos die thumper se gedreun deur die Leo Vince en stofstreep op die Paardepoort pad. Ai...dit bly maar lekker.
Sent from my iPhone using Tapatalk
GravelFox said:Vandag my eerste kans om so bietjie uit te kom. Grondpaaie George toe (en draai gemaak in Jonkersberg-nie dat daar iets is nie). Pannekoek by die Montagu pas tolhuis gehad. Niks so lekker soos die thumper se gedreun deur die Leo Vince en stofstreep op die Paardepoort pad. Ai...dit bly maar lekker.
Mooi!DirtRebell said:I chose the winding road to a client today
Nice scenery and bike Chris.DirtRebell said:I chose the winding road to a client today
DirtRebell said:I chose the winding road to a client today
GravelFox said:Vandag my eerste kans om so bietjie uit te kom. Grondpaaie George toe (en draai gemaak in Jonkersberg-nie dat daar iets is nie). Pannekoek by die Montagu pas tolhuis gehad. Niks so lekker soos die thumper se gedreun deur die Leo Vince en stofstreep op die Paardepoort pad. Ai...dit bly maar lekker.
paulb said:GravelFox said:Vandag my eerste kans om so bietjie uit te kom. Grondpaaie George toe (en draai gemaak in Jonkersberg-nie dat daar iets is nie). Pannekoek by die Montagu pas tolhuis gehad. Niks so lekker soos die thumper se gedreun deur die Leo Vince en stofstreep op die Paardepoort pad. Ai...dit bly maar lekker.
Vrydag ook daai pad gevat tot in Uniondale en toe oor die berg tot by Angies (hulle was toe)
Lekker Paul. Jy nou permanent in die Kaap? Lyk amper of dit die GS is van persoon wat skuins onder my bly. Is julle met Kammanassie pad of N9 Uniondale toe?paulb said:GravelFox said:Vandag my eerste kans om so bietjie uit te kom. Grondpaaie George toe (en draai gemaak in Jonkersberg-nie dat daar iets is nie). Pannekoek by die Montagu pas tolhuis gehad. Niks so lekker soos die thumper se gedreun deur die Leo Vince en stofstreep op die Paardepoort pad. Ai...dit bly maar lekker.
Vrydag ook daai pad gevat tot in Uniondale en toe oor die berg tot by Angies (hulle was toe)
Enter your email address to join: