ZEN, The Blues... and riding Slowhand Style - DONE

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
jupiter said:
DrDirt said:
jupiter said:
DrDirt said:
Dankie baie lekker lees Jup   :thumleft:

:thumleft: Waar's die koffieshop op die Groenfontein pad. Elke keer as ek daar deur ry kyk ek of daar 'n koffie plek is en nog nooit gesien nie.

Dit  lyk soos n arbeiders huisie nie regtig borde nie. Hy sit meer na Calitzdorp se kant toe. So op n skelm draai.
Ek het self nog nie daar gestop nie dit is n nuwe ding  maar het dit wel gesien toe ons daar deur is Sondag.

:thumleft: Nou weet ek en sal hom later vanjaar gaan soek.
Dink dis daar by die T junction by die studio(kunsgalery) Ek kan verkeerd wees.

Vir eers is daar nie veel meer om te sê nie. Thanks aan Veltie vir 'n great idee, en hom en Blommie wat sulke gawe gashere is. Neem dit weg en dit sal maar 'n saai kuiertjie wees.

Lekker gewees om die ou gesigte weer te sien en nuwes te ontmoet.  :3some:

Thanks vir al die gawe comments op die RR  :thumleft: Mens skryf dit om 'n rekord te hê van jou avonture en vir my laat dit die ry weer ervaar. Die wat weet, weet dis harde werk om 'n RR te skryf, en waardering daarvoor gee aansporing. Ek het lanklaas 'n RR gedoen en het lekker geskryf aan die een.

Ek doen min solo trips deesdae, meestal van die risiko oogpunt, maar het net 'n gevoel gehad om alleen by myself te wees en ry. Die trip was alles wat ek wou hê dit moet wees.

Sien julle volgende week  :thumleft:

Dankie vir die lekker RR en jou ondersteuning Jupe.
Daai koffie shoppie is soos Chris se op 'n skerp draai by die ingang van die Bayleys Wines plaas.
Die plekkie is ook 'n gallery vir plaaslike kunstenaars en word bedryf deur 'n span gawe pienk manne.
Hulle bedien goeie ligte etes en verstaan van ordentlike troos.

What a great RR and  an even better way to end it off with family.A blessed man you are indeed,Jupiter.Thanks for sharing.

Veldbrand said:
Dankie vir die lekker RR en jou ondersteuning Jupe.
Daai koffie shoppie is soos Chris se op 'n skerp draai by die ingang van die Bayleys Wines plaas.
Die plekkie is ook 'n gallery vir plaaslike kunstenaars en word bedryf deur 'n span gawe pienk manne.
Hulle bedien goeie ligte etes en verstaan van ordentlike troos.

Lyk ek gaan myself moet force om nog twee keer die jaar te kom kuier. Wag net om te hoor van die datum vir die Breede bash  :biggrin:

mtr89 said:
What a great RR and  an even better way to end it off with family.A blessed man you are indeed,Jupiter.Thanks for sharing.

:thumleft: That is so and I don't take it lightly. (Does not come cheap either, to bribe everyone so I can have my way  :imaposer: )

Soos altyd ,geniet ek jou trippe.Daars niks soos n solo nie.

Bokveld said:
    Soos altyd ,geniet ek jou trippe.Daars niks soos n solo nie.

Dag Oom Kallie, jy was nogal stil die laaste tyd

Smitswinkel op die R62 doen ook n baie lekker breakfast. Selfs 5 uur in die middag. Baie beslis die moeite werd om te stop vir n koffie en n brekkie.

Hando said:
Smitswinkel op die R62 doen ook n baie lekker breakfast. Selfs 5 uur in die middag. Baie beslis die moeite werd om te stop vir n koffie en n brekkie.

Toe ek deur Redhills kom dag ek ek is op die afdraai wat by Smitswinkel uitkom maar dis toe die een verder weg. Die wind was sleg en ek was nie lus vir terugdraai nie, al het my tong toe al ver uitgehang vir koffie.

Ons het vroëer die jaar daar gestop oppad XT Bash toe en die volstruis burger geëet. Sommer heel lekker.

Dankie vir die uitstekende RR. Ek sien uit om van die paaie te ry. Probleem is, ek ry gewoonlik alleen en het ook al n paar noue ontkomings gehad.

oldmannorman said:
Dankie vir die uitstekende RR. Ek sien uit om van die paaie te ry. Probleem is, ek ry gewoonlik alleen en het ook al n paar noue ontkomings gehad.

Dankie Norman. Al die paaie wat ek gewys het is veilige gravel highway, behalwe Gysmanshoek wat hier en daar bietjie klipperig en steil is. Maar vat dit rustig en jy sal OK wees.

In Baviaans kan dit gou skeef loop, so daar sou ek nie aanbeveel jy ry alleen nie.

Jupiter... jong ja daai area is SOOO mooi.
Dankie vir die RR

As ek mag vra met watse kamera neem jy die fotos?  Ek het baie van die alles in fokus gehou om die storie te vertel.

MegaPix said:
Jupiter... jong ja daai area is SOOO mooi.
Dankie vir die RR

As ek mag vra met watse kamera neem jy die fotos?  Ek het baie van die alles in fokus gehou om die storie te vertel.

Dis net 'n mik en druk... Kodak Easyshare, maar dis 'n oulike kamera. Ek sal jou antwoord op jou thread oor RR skryf.

Jup, jy maak my nou LUS vir daai wêreld ! Dis bitterlike mooi kiekies, en baie lekker lees. Baie dankie.

Strompie said:
Jup, jy maak my nou LUS vir daai wêreld ! Dis bitterlike mooi kiekies, en baie lekker lees. Baie dankie.

Ek ry al meer as dertig jaar daar rond en ry probeer en ry nuwe paaie met elke trip. Nooit raak ek verveeld nie, al ry ek dikwels dieselde paaie oor en oor.

great RR - lovely pictures and stories , thank you for taking the time to do it . I love solo rides with vague routes planned , always take you to interesting places .

shanti said:
great RR - lovely pictures and stories , thank you for taking the time to do it . I love solo rides with vague routes planned , always take you to interesting places .

Thanks. Its not done yet... still have to fetch the bike in George on Monday and ride back to finish the trip.  :biggrin: Have a nice ride planned on some roads not often done, and which I've not done in a while  :thumleft:

2StrokeDan said:
Ja, party van ons moet mos werk :xxbah:, ook g'n stuk nodig om die lekkerte so in te vryf nie. :eek7:

... en party moet ons die lyding verduur met 'n blymoedige glimlag  :biggrin:

jupiter said:
2StrokeDan said:
Ja, party van ons moet mos werk :xxbah:, ook g'n stuk nodig om die lekkerte so in te vryf nie. :eek7:

... en party moet ons die lyding verduur met 'n blymoedige glimlag  :biggrin:

:imaposer: :imaposer:, ja, ek simpatiseer. :imaposer: