ChrisL - DUSTRIDERS said:van die Rantepad plaas toe
Ek is nou verdwaal, die rantepad is mos tussen Sutherland en Frazerburg?
Ek dink as daai baie hekke was kon julle dalk op die Banksgate pad gewees het? ???MildlyWild said:ChrisL - DUSTRIDERS said:van die Rantepad plaas toe
Chris, moet nou nie n goeie storie met feite omdolwe nie :lol8: Maar jy's heeltemal reg ja - ek gaan gou moet uitvind wat daai stukkie pad genoem word, anders gee ek hom sommer n naam...
Ek moet nog daai Rantepad met n bike gaan ry - hom nog net met die motor gevat lank terug. Rhenostervallei net daar bo op die Nuweveldsberg is n lekker gaste plaas as mens bly plek soek daar rond terloops
ChrisL - DUSTRIDERS said:Ek dink as daai baie hekke was kon julle dalk op die Banksgate pad gewees het? ???MildlyWild said:ChrisL - DUSTRIDERS said:van die Rantepad plaas toe
Chris, moet nou nie n goeie storie met feite omdolwe nie :lol8: Maar jy's heeltemal reg ja - ek gaan gou moet uitvind wat daai stukkie pad genoem word, anders gee ek hom sommer n naam...
Ek moet nog daai Rantepad met n bike gaan ry - hom nog net met die motor gevat lank terug. Rhenostervallei net daar bo op die Nuweveldsberg is n lekker gaste plaas as mens bly plek soek daar rond terloops
met eish said:Jy vat die trippie lekker raak ,
copy en paste van die passe :thumleft:
Black_Hawk said:Dankie vir die deel sover, dit klink omtrent asof julle 'n lekker avontuur gehad het. Ek wag in spanning vir die res :thumleft:
Enter your email address to join: