7 Bikes, 2 pillions...10 days, Lesotho and the Bash

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
boere said:
Mnr briv ::)

Gooi asb nog 'n video clip of 2 :spitcoffee:

ek sal............. maar my ou MAATER dit vat kasaterwater se tyd vir iemand wat BBC is (born before computers) :deal: :imaposer: :imaposer: :imaposer:

briv said:
boere said:
Mnr briv ::)

Gooi asb nog 'n video clip of 2 :spitcoffee:

ek sal............. maar my ou MAATER dit vat kasaterwater se tyd vir iemand wat BBC is (born before computers) :deal: :imaposer: :imaposer: :imaposer:
Wel jy het minste 2 jaar voordat ons weer dieselfde trippie doen om dit af te laai :lamer:

https://www.youtube.com/watch?v=DQSr_kC9Hhw&feature=plcp

Attachments

• 100_0603 (Small).JPG
    100_0603 (Small).JPG
    115.9 KB
  • 100_0605 (Small).JPG
    100_0605 (Small).JPG
    115.8 KB
  • 100_0847 (Small).JPG
    100_0847 (Small).JPG
    120.1 KB
Fark nou laat julle my worrie >:D

Hoop net nie daar is 'n Foto van my Taxi wat ook "RUS" nie :peepwall:

As daar is YSter-manne stuur my 'n PM miskien kan ons die foto laat wegraak :ricky: As diue goverment kan kan ek ook mos :thumleft:

Ai daai een wat lyk of iemand besig was om wiele te ruil soos op n fiets net jammer die driver was besig om verder tussen die klippe af te rol.

RASSIE GS800 said:
Ai daai een wat lyk of iemand besig was om wiele te ruil soos op n fiets net jammer die driver was besig om verder tussen die klippe af te rol.
Kan nie wees nie Rassie >:D
het jy nie dalk 'n fototjie van daai ene nie? :pot: :pot: :pot:

Op daai foto's lyk dit net of julle sleg parkeer het. Ek bedoel daars nie eers n plekkie vir n "side stand" nie. Geen bike kan daar staan

Mnr ys said:
Op daai foto's lyk dit net of julle sleg parkeer het. Ek bedoel daars nie eers n plekkie vir n "side stand" nie. Geen bike kan daar staan
Mooi man :thumleft:
Ek hoor jou lied :ricky:

Mnr Ys se upgrade vir sy volgende "lesotho trip"  :peepwall:

Excellent off-road capability :pot:

Attachments

• Mnr YS Upgrade.jpg
    Mnr YS Upgrade.jpg
    48.8 KB
Weet enige iemand wat van John Wyn geword het :peepwall:

Ek en B&C weet dat hy ten minste 3 foto's geneem het >:D

Kom ou John gooi jou stukkie :deal:

Hey Briv, Awesome adventure and trip. I hope you and Mrs Briv are keeping well. Feels like a life time ago that I met you guys at the very first WD Bash.

Jis manne dit was al soooo lank terug! Was moer lekker- sommige van daai gesigte het ek nog nooit weer gesien nie 😢