subie said:Lekker ride Jup :thumleft:
Ek en my seun gaan more oggend Breedtsnek doen,klein vleisie braai ens.
:ricky:
jimjim said:Nice trippie. Laaik daai Djebel - 'n 200, is dit?
[Me thinks a Djebel 250 should be my next skoeter.]
XT JOE said::thumleft: nice en dankie, arme Despatch... is daar enige VW museum pics, was nooit daar nie
kaalkoejawel said:naais! :ricky:
btw, is jou dogters getroud? eepwall:
moet nou nie maak asof jy nie ook gewonder het nie! :mwink:Ronsard said:kaalkoejawel said:naais! :ricky:
die man kom hier en wys ons die trots in sy lewe en dan kom jy en vra so vraag nee weet jy....[hahaha
nemodakar said:As well as we know each other, it's hard to believe, I've never met The girls. :ricky:
kaalkoejawel said:moet nou nie maak asof jy nie ook gewonder het nie! :mwink:Ronsard said:kaalkoejawel said:naais! :ricky:
die man kom hier en wys ons die trots in sy lewe en dan kom jy en vra so vraag nee weet jy....[hahaha
Jup, jou dogters is pragtig. hulle het seker hulle looks by hulle ma gekry! eepwall:
:laughing4: hahahaha!Casting from Turd said:Het jy nie werk nie???
Anyway with a name like yours Jup will MOER you stukkend my bru!!
When you coming this way again??
jupiter said:nemodakar said:Jis ou Jup, ons is so bevooregt om sulke rides saam met ons kinders te kan doen.
Des te meer jy, met altwee jou dogters. Special, baie special!!! :thumleft: :thumleft:
Ek het al hoeveel keer gesê ons moet 'n Pa/kind ride doen, maar niemand wil byt nie. Die Kindres ry hul eie bikes of pillion.
chrisL said:Must be a nice feeling rideing with your "kuikens"
I would stress a lot if they were mine.
DirtCopper said:Dis nou moer nice Jup :thumleft: :thumleft:
Se vir Kirsty sy moet saam met ons kom Drinks doen op Vrydae of sommer enige tyd in die week by McNasty's :3some: :deal:
Enter your email address to join: