a weekend with Wild Will (2 videos now up)

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Got a serious adrenalin rush just watching this video. Well done Losper and Michiel. And to think I trusted Losper with my route planning for the Lesotho trip??? What was I thinking man??? :ricky:

Yes that was a great weekend and this weekend we are doing it all over again, yipeeee!!
Saterday: Mankaluba pass up and Welcome pass down.
Sunday: Freefall

After watching that video, Van Zyl's Pass is a walk in the park.
Bud you have got determination and guts.  :thumleft:

nice video Michiel. Het jy ene sonder musiek? dit sal flippen lekker wees om die engine te hoor om 'n beter idee te kry waar jy clutch en rev.

Heimer said:
Ek beskuit my vir daai pas   :eek:

O - en Michiel - nice om jou op die forum te sien weer.  :thumleft:

Thanks Heimer, hierdie is nog die beste platform om lekker te gesels en stories te deel. Ek skeep die forum deesdae af. Sal harder moet probeer.
Sien ook intussen ek het status verhoog tot 'n "senior member"!  ;D Waar is die dae toe daar "newbie" gestaan het?...

JC said:
nice video Michiel. Het jy ene sonder musiek? dit sal flippen lekker wees om die engine te hoor om 'n beter idee te kry waar jy clutch en rev.

Jy het 'n punt. Die "original" soundtrack sal mens 'n beter idee gee van wat daar gebeur het omdat die bike engines en hygende ryers ook tot die
atmosveer bydra. Die probleem met helmet of soogenaamde action kameras ia dat die klank ten beste baie swak is. Die kamera wat teen jou body
armour skuur en teen takke kap help ook nie. Ek probeer altyd 'n bietjie van die oorspronklikke klank inbring waar dit die video komplimenteer.

Michiel said:
JC said:

Jy het 'n punt. Die "original" soundtrack sal mens 'n beter idee gee van wat daar gebeur het omdat die bike engines en hygende ryers ook tot die
atmosveer bydra. Die probleem met helmet of soogenaamde action kameras ia dat die klank ten beste baie swak is. Die kamera wat teen jou body
armour skuur en teen takke kap help ook nie. Ek probeer altyd 'n bietjie van die oorspronklikke klank inbring waar dit die video komplimenteer.

hyg, krap en klap is fine, gooi daar 'n Au Naturelle  :thumleft:

dan kan ons sommer hoor hoe julle Will se moer vloek  ;D

Die daar is net te veel distortion op Greeff se kamera. Hier is wel 'n bietjie KDX n rider noise vir julle om na te luister.  ::)

[flash=700,420]https://www.youtube.com/v/dkQqOSrh-Lg[/flash]

Looks like you had some fun, Wild Will is a great guy to go to for rider training, we raced together for years and have spent many days out riding in the forests around Hilton.

Well done on giving Lesotho a go, and on a KDX at that  :thumleft:

wow guys that was tough. lots of skill and FITNESS involved  :eek7:

That KDX will go anywhere  :thumleft:

Ohhhh fokkit, it lyk moer rof  :eek: :eek: Maar flip, ek is nou lus vir baaik ry  ;D

Well done Michiel, glad to see you using that KDX to its full potential... and yours by the looks of things  ;)

I love that chirp of "... hulle se dis nie meer ver nie"    :imaposer:

Wow, dit lyk baie moeilik en uitputtend!! Well done! Ek sal maar by die plaas-paaie hou  ;)

Respect - Maar jy moer seer sekerlik daai bikes weg na die tyd!!!

GEE-SH said:

Gee-sh, die bikes werk baie baie hard. Dit beteken dat die bikes baie onderhoud benodig.
My 300 en my seun se 200 word amper elke Maandag by my KTM dealer ingeboek vir repairs.
As die bikes nie by die dealer is nie diens ons die bikes self, dit vat baie tyd en kos natuurlik ook geld maar "who cares" ons geniet ons sport en kan nie genoeg daarvan kry nie.
Ons ry maksimum 1 jaar met so 'n bike en dan moet ons hom vervang.
Maar dit is nie net die bikes nie maar ook die ryers wat hard werk, ek het verlede jaar 'n moeilike jaar gehad, was 3 keer in die hospitaal.
Hierdie naweek gaan ons weer Lesotho toe vir nog 'n "op-fcok" sessie, yihaaa!! :thumleft:
Ons sal volgende week weer 'n lekker video post.

Losper said:
GEE-SH said:

Gee-sh, die bikes werk baie baie hard. Dit beteken dat die bikes baie onderhoud benodig.
My 300 en my seun se 200 word amper elke Maandag by my KTM dealer ingeboek vir repairs.
As die bikes nie by die dealer is nie diens ons die bikes self, dit vat baie tyd en kos natuurlik ook geld maar "who cares" ons geniet ons sport en kan nie genoeg daarvan kry nie.
Ons ry maksimum 1 jaar met so 'n bike en dan moet ons hom vervang.
Maar dit is nie net die bikes nie maar ook die ryers wat hard werk, ek het verlede jaar 'n moeilike jaar gehad, was 3 keer in die hospitaal.
Hierdie naweek gaan ons weer Lesotho toe vir nog 'n "op-fcok" sessie, yihaaa!! :thumleft:
Ons sal volgende week weer 'n lekker video post.

Eish ja dit kan sekerlik duur raak. Maar soos jy se, dit is besides the point. Ek hoop egter eendag ek sal so iets saam my laaitie kan doen. Youre a lucky guy :thumleft: :thumleft:

Sien uit na die volgende vid :ricky:

Latest posts