An open hour and a brand new TransAlp

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

Trailrider

Bachelor Dog
Reaction score
4
Bike
Honda TransAlp XL700V
What do you do with an open hour and a new TransAlp? Well, Kaas and I took a nice slow scenic ride through the Saasveld road. What a way to end the week!

The pics will tell the story  8)

P6220001.jpg

P6220007.jpg

P6220009.jpg

P6220013.jpg

P6220022.jpg

P6220027.jpg

P6220029.jpg

Well, this sure is a first for meâ?¦ A short ride report without me rambling on & on â?? and all on tar. Hmmm. Iâ??ll do better on Monday  ;) ;D

Gmpf

En hier moet ek sit en 'root cause analysis' reports sit en tik.

*tap tap tap tap*

Nice foties  !

Jy sal weer vir mrs Trailrider met 'n koekie of chocklits moet probeer 'triek' om af te klim van die TA  Sondag...

:D ;D

Mooi fotos swaer, mooi Transalp en ek praat nie eers van daai KLE nie. ;D ;D ;D

Lekker trippie gewees.

Uit en Uit die moeite werd gewees!  ;D 8)

Nee.  :( ;D

Honda het dit vir my geleen vir die naweek  ;) ;D

Ek wens BMW wil ook so gaaf wees en die Xchallenge vir my leen oor 'n naweek ;D

I just love that area, and especially that road. Thanks for the report.
:thumleft:

BTW I will be visiting the CAW soon but it will b by  :iroc: Maybe we can meet up for a chat one evening.

We just thought you deserted your trusty little steed.  Or are you still thinking?

Pierredb said:
I wish we had some scenery in Gauteng!!!  :mad:

Would love to be able to do a lunch hour like this though!   ;D

We have.  Come join us on the newbie ride in July.

Mooi brug, lekker ry-wereld.  Hoe meer van jou stories ek lees, hoe minder aantreklik raak die paaie in die rigting van die ewenaar.  Daar nog te veel hier naby wat moet gesien / gery word.

Thanks!

Trailrider said:

Jy weet wie se naam is "Leen".....koop nou die ding man, 'n TA is net so lig soos jou CTX200, ok, nie heeltemal nie, maar jy gaan so lekker op die TA ry, jy sal sien!

Uiltjie said:
Trailrider said:

Jy weet wie se naam is "Leen".....koop nou die ding man, 'n TA is net so lig soos jou CTX200, ok, nie heeltemal nie, maar jy gaan so lekker op die TA ry, jy sal sien!

Ek dink nie nou is die tyd om 'n nuwe bike te koop nie. Die nuwe Kawa het nou net geland en Sept kom die nuwe Honda. Om nie eers van die nuwe KTM en 650 & 800 BMW's te praat nie. Ek dink in 6 maande sal ek 'n beter keuse kan maak.  ;)

And you are going to buy anything other than a Honda...  Right.