LuckyStriker
Bachelor Dog
forkin eks nou lus vir daai braaivleis
I've got a pic like that of Stoetbul but...........................won't post itAdventurer said:IDR said:funacide said:And another of a certain Wild Dog who thought it necessary to add some flavor to the pic :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
I know those spindly ankles all too well -it can be only one! Thanks ;D
It could have been WAY worse, I'm sure!!!
It was, but those pictures cannot be posted on this forum, and your eyes were closed.... > :biggrin:
stoetbul said:Metaljokey,Mrs Metaljokey,MrBig and wife and sory bru your name again!
Milkybar said:Ok so a micro bash turned into a mini-bash at Hoopstad and developed into a full scale National Bash at VanderKloof! Our 3rd Nat Bash! :thumleft:
On Thursday morning Laurika and Malawi Jones left for VanderKloof and I headed to work to finalize some month end stuff before the first of the Wilddogs arrived. At about 2pm I headed into town to fetch the extra petrol and met some Katoomers and a Hp in the main street. After directions were given they headed towards my house with the people on the sidewalk "ooohhhhh"-ing and "eish" -ing as some crazy Katoomer did his wheelie in the main street. I was expecting police sirens anytime eepwall:
I got home and a party had already started.......
Daai vleis was ongetwyfeld van die lekkerste wat ek al in my lewe geeet het. Veral die steak. :drif: :drif:LuckyStriker said:forkin eks nou lus vir daai braaivleis
Ja - as a matter of fact kan jy dalk die verskaffer se naam en details hier post sodat ons die ou kan ondersteun - selfs die sosaties was nice en alles was immaculately verpak for ease of freaze ensovoorts (jammer vir die mixed tales) - kan seker aandag gee aan suiwerder afrikaans?chrisL said:Daai vleis was ongetwyfeld van die lekkerste wat ek al in my lewe geeet het. Veral die steak. :drif: :drif:LuckyStriker said:forkin eks nou lus vir daai braaivleis
Kilroy jy kan dit maar oordra aan die verskaffer.
Pote said:ek neem aan 160km/h al die pad?mrhyde said:Watermat said:Veilig terug!
Jammer as ek iemand wakker gemaak het toe ek 04h00 terug ry Kaap toe. Het 12h30 in Somerset aangekom.
Dankie aan die organiseerders. Dit was moerse lekker.
Lekker om so baie nice mense te kon ontmoet.
Jy het laat sleep!
Orangeswifty said:Ja - as a matter of fact kan jy dalk die verskaffer se naam en details hier post sodat ons die ou kan ondersteun - selfs die sosaties was nice en alles was immaculately verpak for ease of freaze ensovoorts (jammer vir die mixed tales) - kan seker aandag gee aan suiwerder afrikaans?chrisL said:Daai vleis was ongetwyfeld van die lekkerste wat ek al in my lewe geeet het. Veral die steak. :drif: :drif:LuckyStriker said:forkin eks nou lus vir daai braaivleis
Thanks :thumleft:JourneyMan said:Orangeswifty said:Ja - as a matter of fact kan jy dalk die verskaffer se naam en details hier post sodat ons die ou kan ondersteun - selfs die sosaties was nice en alles was immaculately verpak for ease of freaze ensovoorts (jammer vir die mixed tales) - kan seker aandag gee aan suiwerder afrikaans?chrisL said:Daai vleis was ongetwyfeld van die lekkerste wat ek al in my lewe geeet het. Veral die steak. :drif: :drif:LuckyStriker said:forkin eks nou lus vir daai braaivleis
Wierda Park Slaghuis. Centurion. :thumleft:
Enter your email address to join: