CALEDON CANOLA RUN BAIE FOTO'S+VIDEOS

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
N[]vA said:
And music sorted

[flash=700,400]https://www.youtube.com/v/A1WqlwC0dEQ[/flash]

That is pretty @#$%ing awesome!  :thumleft:

Bleak I missed out...

Daar was baie bikes...

Attachments

• 20140913_092317.jpg
    20140913_092317.jpg
    234.4 KB
  • 20140913_091518.jpg
    20140913_091518.jpg
    142.9 KB
Ek het vanoggend by Johnnie Bok 'n draai gaan maak om hom geluk te wens met die Canola Run.  Ek sou nooit kon droom dat die klein ou WD ride wat ek destyds gereel het, sou ooit uitdraai tot wat dit vandag is nie.  Well done Johnnie Bok, jou resep is reg, die getalle groei!

Ek is baie jammer ek kon dit nie meemaak nie, ek het darem al drie my kids gestuur om te kom ry, en hulle het hulself gate uit geniet.  Ek sien hulle is taamlik verteenwoordig in die foto's......  Dankie ook vir een van my kids se wheelie award, jammer ek kon dit nie sien nie.

DV is ek volgende jaar by.

As mens 'n bike het, en jy support nie hierdie goeie projek nie, behoort jy jou te skaam.  Want dis mooi, lekker, en dis vir 'n goeie doel......  WELL DONE weereens!

Net om so bietjie te stir.  :pot:

2strokeDan. Ek het nou al 2 x XT660's gesien wat op hul sy le en rus. :bueller:
N paar KTM's op hulle agterwiele en n klomp BMW wat hulself redelik goed gedra het. Ek het net gedink om die feite te deel. :biggrin:
Ek het myself maar gedra want my vrou was saam. Gedink ek sal ook so bietjie mal >:D raak volgende jaar maar die vrou se sy kom weer saam ;)

My vrou was saam en dit was haar eerste deelname aan so iets en sy kan nie uitgepraat raak nie. Weereens dankie aan almal van julle wat dit n genotvolle rit gemaak het.

As die Here ons spaar sien julle ons volgende jaar weer, anders is dit die jaar daarna!!

Malmoer said:
Net om so bietjie te stir.  :pot:

2strokeDan. Ek het nou al 2 x XT660's gesien wat op hul sy le en rus. :bueller:
N paar KTM's op hulle agterwiele en n klomp BMW wat hulself redelik goed gedra het. Ek het net gedink om die feite te deel. :biggrin:
Ek het myself maar gedra want my vrou was saam. Gedink ek sal ook so bietjie mal >:D raak volgende jaar maar die vrou se sy kom weer saam ;)

My vrou was saam en dit was haar eerste deelname aan so iets en sy kan nie uitgepraat raak nie. Weereens dankie aan almal van julle wat dit n genotvolle rit gemaak het.

As die Here ons spaar sien julle ons volgende jaar weer, anders is dit die jaar daarna!!

:-[..... :thumleft:

Thanks Johnnie Bok en span, dit was uitstekend  :thumleft:

Johnny,  jammer om lastig te wees.  Is daar iewers 'n link waar 'n mens die res van die foto's wat geneem is sal kan besigtig.  Daar was heelwat fotograwe in die rondte.

Managed to pull a few screenies of myself from the video.

Attachments

• quadracopter 1st river crossing.jpg
    quadracopter 1st river crossing.jpg
    262.7 KB
  • quadracopter 1st river crossing 2 me.jpg
    quadracopter 1st river crossing 2 me.jpg
    188.4 KB
  • quadracopter me 2.jpg
    quadracopter me 2.jpg
    213.1 KB
30 Seconds on board with Archangel and Missus  :thumleft:

[flash=640,480]https://www.youtube.com/v/-IkX7ezZbYM[/flash]

BTW, the video quality will get better after a couple of minutes... (YouTube still busy processing)

Scenic Ride said:
Johnny,  jammer om lastig te wees.  Is daar iewers 'n link waar 'n mens die res van die foto's wat geneem is sal kan besigtig.  Daar was heelwat fotograwe in die rondte.

Ek kry vandag nog 'n memory stick met foto's. Sal oplaai sodra ek dit het.

2StrokeDan said:
JohnnyBok, wanneer kan ons die roete begin oefen vir volgende jaar se ry? :pot:

Lekker lag ek nou!!!!

2SD het jy dan oefening nodig? Volgende jaar gaan ons die ryers opdeel in 2 groepe ('n vinniger groep en 'n minder vinnige groep). Vir watter een van die groepe wil jy oefen, sodat ek dit in gedagte kan hou wanneer ek die roete uitlê??

Lyk my die Wilde honde is maar skaam om fotos op te sit van die baie mooi en lekker dag se pret.

Dit was ons 2de Canola run en dit raak net beter(dit kan eintlik nie nog beter nie dit was uitsetekend ) en lekker.

Gooi nog fotos asb. my vrou wil elke dag die updated fotos sien as ek van die werk af kom van al die pret wat ons almal saam beleef het.

Groete

For the english please add pictures.

Attachments

• Voor die pret.JPG
    Voor die pret.JPG
    64.4 KB
  • Onsie 1.jpg
    Onsie 1.jpg
    56 KB
  • Onsie 2.JPG
    Onsie 2.JPG
    65.7 KB
airstrip arrivals
[flash=480,385]https://www.youtube.com/v/QYvC_T_KF84[/flash]

[flash=480,385]https://www.youtube.com/v/TYnWeGSvsoE[/flash]

Johnnie Bok said:
2StrokeDan said:

Lekker lag ek nou!!!!

2SD het jy dan oefening nodig? Volgende jaar gaan ons die ryers opdeel in 2 groepe ('n vinniger groep en 'n minder vinnige groep). Vir watter een van die groepe wil jy oefen, sodat ek dit in gedagte kan hou wanneer ek die roete uitlê??

Ek glo persoonlik nie dat dit nodig is om die roete op te deel nie, ek het baie lekker gery, en ek glo vinnig genoeg sonder om ander of myself in gevaar te stel.
Ja, ander sal nog vinniger gaan op die 690's, ens, maar waarvan praat ons dan? n Offroad race?
Ek voel ook dat die stoppe tydig was, en almal kans gegee het om te hergroepeer, en asem te skep. Ek het nooit gevoel dat ons te veel tyd mors, ens, soos op sommige ander ritte.
Ek glo julle het die resep reg.

2StrokeDan said:
Johnnie Bok said:
2StrokeDan said:

Lekker lag ek nou!!!!

Ek glo persoonlik nie dat dit nodig is om die roete op te deel nie, ek het baie lekker gery, en ek glo vinnig genoeg sonder om ander of myself in gevaar te stel.
Ja, ander sal nog vinniger gaan op die 690's, ens, maar waarvan praat ons dan? n Offroad race?
Ek voel ook dat die stoppe tydig was, en almal kans gegee het om te hergroepeer, en asem te skep. Ek het nooit gevoel dat ons te veel tyd mors, ens, soos op sommige ander ritte.
Ek glo julle het die resep reg.

Ek is nogal met 2SD hier. Julle resep is reg hier. Die manne wat vinnig wil ry sorg in elk geval dat hulle nie laaste wegspring nie. Sodra daar 2 groepe gaan wees, gaan dit in n race ontaard en sal julle moet ekstra voorsiening maak daarvoor. Mynsinsiens is dit n lekker ride tussen die lande deur, en mens begin nie krap as dit nie jeuk nie.
Hoe dit ookal sy - dit is een van my jaarlikse hoogtepunte, en maak ons dit nou n hele naweek daarvan en huur n gasteplaashuis vir die familie en pelle.
Wat mens dalk kan aan dink vir volgende jaar, is om n offisiële fotograaf te kry waar die ouens na die tyd hulle pics kan koop.
Weereens dankie Johnie en span!

@ Willem-Ben; ek het daai DR daar raakgesien, regtig n baie mooi fiets. Kan nie verstaan hoekom Suzuki hom nie aanhou vervaardig het nie??

Latest posts