jackD
Race Dog
Great day out, This year was the best yet.
Thanks to the organisers for this evert. :ricky:
hope The Wes is OK atch:
Thanks to the organisers for this evert. :ricky:
hope The Wes is OK atch:
Andy660 said:Uiltjie , as usual , you and your crew outdid yourselves with truely memorable Canola Run ( My 3rd).
Many thanks to all all who made it possible..
Good RR and pics Uiltjie , if you looking at getting a discounted price on the 690 Enduro , you are doing a good job ! Lol.
Thanks KTM Bigger and Wes for riding up with me on the dirt.
I`m glad those boots of Fourie-kop are dirty now , shew , White Boots , sis !
After lunch , Ktm Bigger , myself, Fourie-kop , wes and Leeuw decided to do some more dirt on the way home . I was in front and made my way down to the main road where I waited some 5 minutes to be told by Uiltjie , that wes had taken a fall ,by the time I got there he was up on his feet , but Fourie-kop was still in good cheer.
We rode back most of the way together , checking on wes if was ok.He took quite a hard tumble.
Twas nice meeting new people and chatting to old friends.
Till next Canola Run , cheers !
PS.
Wes , post another pic like this on Tuesday , a blue one !
Fenderbender said:Wil darem ook net sê ek het dit baie geniet en dit was lekkerrrrr. Canz en almal wat die dag moontlik gemaak het , dankie sommer vir alles . Julle het fantastiese speelplek daar op die plaaspaaie , niks wingerdankers wat met n man se "negotiations" kan inmeng nie . ;D
Dankie ook vir daai m@erse stuk biltong . Wie was op die KTM by die laaste wheeliespot, daai ou het darem self n paar mooi wheelies gegooi , dink sy bynaam is Muis of het ek dit verkeerd ? Dink ek sal vir hom die helfte van die biltong stuur :thumleft:
Fenderbender said:Wil darem ook net sê ek het dit baie geniet en dit was lekkerrrrr. Canz en almal wat die dag moontlik gemaak het , dankie sommer vir alles . Julle het fantastiese speelplek daar op die plaaspaaie , niks wingerdankers wat met n man se "negotiations" kan inmeng nie . ;D
Dankie ook vir daai m@erse stuk biltong . Wie was op die KTM by die laaste wheeliespot, daai ou het darem self n paar mooi wheelies gegooi , dink sy bynaam is Muis of het ek dit verkeerd ? Dink ek sal vir hom die helfte van die biltong stuur :thumleft:
Philopuis said:Baie dankie Uil dit was regtig baie lekker gewees ,sien klaar uit na volgende jaar
Blackball said:Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Enter your email address to join: