Father & son ride to Anysberg - extreme adventure

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
JacoM said:
Kyk, ek wil nie seksisties klink, maar glo my, ek praat van persoonlike ondervinding .(Read between the lines ......)
Net 'n Pa sal homself met kind in sulke "moeilikheid" kry, en waarskynlik ook net 'n pa wat hom daaruit gaan kry!
Ma's is maar net ge-wire" om meer verantwoordelik te wees as ons.
...of werk dit net in my huis so?

Dikzol, baie geluk dat jy dit gemaak het in en uit.
Ek sou dit waarskynlik nie oorleef het - vannaf die oomblik dat daar oogkontak met die ma by die huis gemaak kon word  :biggrin:

Ek vat nog so bietjie houe by die huis, maar ten minste word ek nog herinner aan die trip al is dit op so 'n manier.  Ek het reeds 'n koue skouer gekry nadat ek begin praat het van die res van die jaar se beplande trips onder andere EC bash en Pig bash...

Ek het haar selfs saam genooi, maar dit het nog nie die gewenste effek gehad nie.  Bos blomme ook nog nie die trick gedoen nie.

these  "houe" are only flesh wounds..you can walk them off.
She will eventually see it as a positive experience in the life of your son. She might be less enthusiastic to let you go for another but that is a battle for another day.
I plan to take my 8 yr old on a similar trip when next in africa. Hopefully with less drama but the same awesome experience.

african dust said:
these  "houe" are only flesh wounds..you can walk them off.
She will eventually see it as a positive experience in the life of your son. She might be less enthusiastic to let you go for another but that is a battle for another day.
I plan to take my 8 yr old on a similar trip when next in africa. Hopefully with less drama but the same awesome experience.

There were talks of an father & son ride, but I think we should just make it a father & child ride to Koedoeskloof.  Guess I should start a new thread in Planning a Ride for that!  I am keen to still ride through Anysberg Reserve still since we have not seen everything.

Hi DikZol.

Ek werk by CapeNature en my vriend, Marius Brand is die bestuurder op Anysberg. Ons was na die reens met vier 4x4's deur na Anysberg om te sien of ons kon deur. Dit het goed gegaan maar net omdat die paaie al reeds plek-plek weer herstel was. Daardie laaste groot verspoelde area waar jy klippe gepak het was volgens my onbegaanbaar. Die manne wou nie eens met hulle 4x4's dit daardeur waag nie. :eek:

Hoe dit ookal sy, ek dink nie enige iemand sal weet wat dit moes verg om deur daardie hindernisse met n "bike" te kom nie, wat nog alleen met n swaar bike en n person agterop. Ek haal nie net my hoed af vir jou nie, maar het groot respek vir jou  en jou laaitjie se waagmoed. Ek kom redelik baie op Anysberg en daardie paaie raak soos "snot" as hulle nat is.

Ek is bly julle is veilig daardeur en ek is seker jou seun sal tot hy kop neerle, hierdie storie van waagmoed ook aan sy kinders en vriende kan oorvertel.

Die rit terug was seker ook nie iets om na uit te sien nie...of hoe?

Groete en laat die wiele rol........... :thumleft:!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ouboet jy bly maar 'n mal fokker, die storie laat my cederberg trippies soos 'n ride na Tygervalley mall lyk. 

rightless said:
Hi DikZol.

Ek werk by CapeNature en my vriend, Marius Brand is die bestuurder op Anysberg. Ons was na die reens met vier 4x4's deur na Anysberg om te sien of ons kon deur. Dit het goed gegaan maar net omdat die paaie al reeds plek-plek weer herstel was. Daardie laaste groot verspoelde area waar jy klippe gepak het was volgens my onbegaanbaar. Die manne wou nie eens met hulle 4x4's dit daardeur waag nie. :eek:

Hoe dit ookal sy, ek dink nie enige iemand sal weet wat dit moes verg om deur daardie hindernisse met n "bike" te kom nie, wat nog alleen met n swaar bike en n person agterop. Ek haal nie net my hoed af vir jou nie, maar het groot respek vir jou  en jou laaitjie se waagmoed. Ek kom redelik baie op Anysberg en daardie paaie raak soos "snot" as hulle nat is.

Ek is bly julle is veilig daardeur en ek is seker jou seun sal tot hy kop neerle, hierdie storie van waagmoed ook aan sy kinders en vriende kan oorvertel.

Die rit terug was seker ook nie iets om na uit te sien nie...of hoe?

Groete en laat die wiele rol........... :thumleft:!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ek het gehoor julle het op die alternatiewe roete deurgekom.  Ek moes dit eintlik ook gedoen het met die terugkom slag.  Ek was egter nie seker van hoe dit daar lyk nie, so besluit toe maar om eerder op my spoor terug te ry.  Marius is 'n bietjie van 'n hero in my oe want tussen hom en die res van die manne van Worcester het hulle ons uitgesorteer vir kos en slaapplek.  Nie een van hulle wou iets daarvoor he nie.  'n Mens besef na die tyd wat mense se omgee vir jou gedoen het en dan wonder 'n mens waar jy sou wees sonder hulle!

Kamikaze Swazi said:
Ouboet jy bly maar 'n mal fokker, die storie laat my cederberg trippies soos 'n ride na Tygervalley mall lyk. 

Ons almal weet jy ry net Sederberge toe om by Oasis te gaan sit en kuier!!

Great RR. words cannot subscribe. thanks for sharing

Wat 'n RR! Well done met daai swaar bike.My kort beentjies sou dit nie maak nie....

Fantastic stuff! Something the lightie will be talking about for years to come, and probably the reason why he will one day be a biker himself.

What he say about the helicopter trip!? He must have been super stoked.

You did amazingly well with those tyres in that stuff! What an epic trip, especially the bit going back up that step.

Thanks very much for sharing this. Great photos and story writing as well!

BlueBull2007 said:
Fantastic stuff! Something the lightie will be talking about for years to come, and probably the reason why he will one day be a biker himself.

What he say about the helicopter trip!? He must have been super stoked.

You did amazingly well with those tyres in that stuff! What an epic trip, especially the bit going back up that step.

Thanks very much for sharing this. Great photos and story writing as well!
He is still building helicopters with his lego and talking about becoming a pilot!

Yes I would have liked a more off road oriented tyre at the rear for sure!!!

:eek7: Only came upon this today after Heimers nomination for the best RR.
Dikzol, well done, that is what Adventure riding is all about. :thumleft: :ricky:

Damn fine adventure report - takes challenges to new heights with a pig of that size and the challenges that go with being a responsible parent. I'm sure your wife had some interesting words for you ... This report's got my vote for roll of honor. :thumleft:

White Rhino said:
Damn fine adventure report - takes challenges to new heights with a pig of that size and the challenges that go with being a responsible parent. I'm sure your wife had some interesting words for you ... This report's got my vote for roll of honor. :thumleft:

Thanx for your kind words!! Much appreciated!

Thoroughly enjoyed this one! No idea how I managed to only stumbled across it now?
Well done!

Noneking said:
Thoroughly enjoyed this one! No idea how I managed to only stumbled across it now?
Well done!

Nou al amper 3 jaar later en ek lees dit ook nou eers raak. Dit lyk soos baie sports en dinge is net nie soveel fun as alles gaan soos jy dit beplan nie.  :ricky:

Ek het die ride report baie geniet!