Fighting at Eendekuil FUNduro

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
FIGHT????????

WATSE FIGHT?????????

Ek dog eers dit is 2 ou pelle wat mekaar "raak gery het".

Hulle praat net hard en die een gee dan vir die ander n drukkie van blydskap. :ricky:

ag nee wat! die ou dingetjie word nou heel uit verband uit geruk!
dis glad nie so erg nie - niemand is ernstig beseer,gesteek, geskiet of hostpitaal toe nie!
"if you can't stand the heat - stay out of the kithchen!"
die sport is nie vir sussies in elk geval nie.

die klomp petrol kanne wat laat gekom het na die "funduro"by die eindpunt was n groter stress aangeleentheid!

die dag was n sukses en baie lekker - dis wat tel!!!

If this was a BIG problem between quads and 2 wheelers - why is it only coming out now?

Dis vir my maar blerrie commen. Goeie voorbeeld vir die kiddies wat daar was :'(

ja ek stem !!!
om te rook voor kinders is net so n slegte voorbeeld.  :lol8:

almal spoel hul monde uit nou.
kom ons vra die 2 ouens betrokke wat presies gebeur het en of hul na die tyd gepraat en op goeie voet uitmekaar is.
indien wel sou dit n goeie voorbeeld wees !!!

Hooli said:
FIGHT????????

WATSE FIGHT?????????

Ek dog eers dit is 2 ou pelle wat mekaar "raak gery het".

Hulle praat net hard en die een gee dan vir die ander n drukkie van blydskap. :ricky:

Seg ook daai ding. Mens se moer is maar partykeer kort as jy warm kry en die adrenalien vloei so bietjie.
Net n woordewisseling wat te veel uitsaaityd nou kry. Wed die twee ouens sit en lag met n koue bier daaroor.  :imaposer:

OK what happened was - the 2 W said to the Quad - dont spray me with stones - that wasnt agreed by quad - 2W then told him what he would do to the quad - quad said then he must come - 2 W said he would and grabbed the quads helmet - then you saw the rest.

Simple solution, ban the doos karretjies.....

Quads.jpg

:lol8:

Grrrr.... said:
Simple solution, ban the twatwaffle karretjies.....

Quads.jpg

Ooooo donner, hoe lekker lag ek nou. Party dae is GGGGGRRRRR net kwaad, maar ander dae is hy kwat met 'n sense of humer my bru... :imaposer: :imaposer: :imaposer:

2StrokeDan said:
Daai issie a faaitie, net n rugklouter superkabouter wat afspring van sy mouter. Sotte.

Is dit nou die nuwe naam vir 'n moffie?

Grrrr.... said:
Simple solution, ban the twatwaffle karretjies.....

Quads.jpg

HAAA HA HA HA!!! that's brilliant!
i rode and must say it was so much fun. yes it's a bit annoying to be engulfed in a cloud of dust as a gang of quads pass you (or 2 wheelers for that matter since i'm kindof slow  ;D), but it's a dusty, muddy, fast, adrenaline sport, not a doddle at a mall, so i just try to let them pass so i can get on with having enormous amounts of fun at my own pace. maybe we all just need to be a little more tolerant. That poster's bloody hilarious tho >:D!

It was a great event..route was marked well. The dust from the quads was a bit of the issue, nether less a great event.
And I missed all the sports again. I hear that after the event two dudes were at it again...don't know if they were the same ones....hahaha.... missed that as well....found the bar thou!!! :thumleft: