GeenSand
Race Dog
Awe-so-me. Dankie vir die deel wat ons kon sien, julle ouens laat dit maklik lyk. Hou so aan. Ry dai ding....
Sent from my Airfryer
Sent from my Airfryer
Mev Vis Arend said:Ek laaaik jou Leatt pakkie! :thumleft:
2StrokeDan said:Mev Vis Arend said:Ek laaaik jou Leatt pakkie! :thumleft:
Ek wurg vir die arme man se part. :eek7: Om in soveel kak te klim om die "vryheid" van die motorfiets te ervaar...... :biggrin:
jaybiker said:2StrokeDan said:Mev Vis Arend said:Ek laaaik jou Leatt pakkie! :thumleft:
Ek wurg vir die arme man se part. :eek7: Om in soveel kak te klim om die "vryheid" van die motorfiets te ervaar...... :biggrin:
Each to his own, maar ek stem. :3some:
2StrokeDan said:Mev Vis Arend said:Ek laaaik jou Leatt pakkie! :thumleft:
Mev Vis Arend said:jaybiker said:2StrokeDan said:Mev Vis Arend said:Ek laaaik jou Leatt pakkie! :thumleft:
Ons ry self vêr onder die ATGAT-polisie se standaarde. Te veel klere versmoor my, maar sy pakkie bly mooi.
Tom van Brits said:Mev Vis Arend said:jaybiker said:2StrokeDan said:Mev Vis Arend said:Ek laaaik jou Leatt pakkie! :thumleft:
Ons ry self vêr onder die ATGAT-polisie se standaarde. Te veel klere versmoor my, maar sy pakkie bly mooi.
Selfde hier, as ex medic het ek ook op n stadium (vir jare) alles wat veiligheid skreeu aangetrek insluitend nekstut.
Toe eendag spring ek sommer ‘net so’ opbdie fiets en ry gou Pta toe en terug en toe is dit verby.
Ek was later selfs vir n jaar in Midrand n ‘motorfiets first responder medic’ en het slegs valhelm en handskoene en baaidjie gedra.
Each to his own, calculated risk maar ek geniet bike ry deesdae baie meer sonder al die ATGATT eepwall:
DUSTRIDERS said:Ek het ongelukkig net die eerste 3 minute gekyk , want die man praat van Bra en speel met sy nippels toe weet ek sommer wat kom!! eepwall: :eek7: :lol8:
Hollywood said:DUSTRIDERS said:Ek het ongelukkig net die eerste 3 minute gekyk , want die man praat van Bra en speel met sy nippels toe weet ek sommer wat kom!! eepwall: :eek7: :lol8:
Nê? En wat is dit wat toe gekom het? ...jou sexy stuk vleis...
Enter your email address to join: