Footpeg Diaries

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
ETS said:
Geniet dit ook baie! Soos hulle se- Everyone's a critic.... Ek kan nie naastenby so n program maak nie.
Wat ek die meeste geniet is die min Blah blah en die baie vrmmm vrmmmm  :thumleft: :thumleft:

Jong, jy moet nie te vroeg bly wees nie... ons lot KAN nogal blah blah blah as ons wil...

maverick64 said:
[member=22711]Hollywood[/member]

Great reeks uit eie bodem en eie sak gamaak.  :3some:
Ek het toevallig op die tread afgekom, en sommer al die episodes ge-binge watch. FANTASTIES !

Ons was self al n paar keer op die Namakwa trail (met 4x4's), en ken daai plekke goed. Ons laaste trip was af na die hel toe !! Die inspireer my om n paar mater bymekaar te kry en die stoppad per fiets aan te durf.
Hoe so aan en sterkte met die venture!  :sip:
(ook per Whatsapp gestuur aan my kaapse maters, en ons ry Lekker saam, en sien uit na die res van jou Kaapse avonture)

Baie dankie! Ek is bly jy hou daarvan. In die volgende klompie episodes gaan ons by 'n bekende Footpeg gesig kuier, en hoor wat hy vir 'n lewe doen. En daarna gaan ons die Sandveld, Weskus, Cederberge en bietjie van die Tankwa deurwerk.

Hi there!
We held a little Outride for our fans in Gauteng, just so we could show our appreciation.
A lot of people signed up, and we ended up hosting a bigger event than we expected. There were hugely experienced riders, and also, brand new novices who never touched gravel before.
We had a lovely social ride.
This video is a bit of a momento for the guys and girls who attended.

Now that was a very enjoyable episode. My wife was totally shocked to see Gerda walk up to get a gift .

Hi there!
We held a little Outride for our fans in Gauteng, just so we could show our appreciation.
A lot of people signed up, and we ended up hosting a bigger event than we expected. There were hugely experienced riders, and also, brand new novices who never touched gravel before.
We had a lovely social ride.
This video is a bit of a momento for the guys and girls who attended.

Lekker video.

Daai girl met die twee amputees...

LEGENDARY!!!!

• Like
Reactions: TVB

Here's the new Episode of our CAPEVENTURE that premiered on Thursday.
Enjoy!!

Screenshot_20220421-092912_Facebook.jpg