Footpeg Diaries

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Baie mooi episode, en welgedaan met die geskenk pakkies aan die locals😎
Ek wil ook eendag as ek groot is Oasis besoek.

So wag ek vir Botterkloofpas?Hulle ry hom dan nie?
My fout!! Daai is mos duidelik Pakhuispas.

As ek hom nou verander op die program en weer oplaai op YouTube, sien hulle dit as 'n splinternuwe video, en verloor ek weer al daai vorige "views"... So ek gaan hom maar so hou, al lyk ek soos 'n aap in die speel-speel TV lewe.
(dis oraait, daar het al baie erger dinge met my gebeur in die regte lewe, ek dink ek sal hierdie ook oorleef)

As ek hom nou verander op die program en weer oplaai op YouTube, sien hulle dit as 'n splinternuwe video, en verloor ek weer al daai vorige "views"... So ek gaan hom maar so hou, al lyk ek soos 'n aap in die speel-speel TV lewe.
(dis oraait, daar het al baie erger dinge met my gebeur in die regte lewe, ek dink ek sal hierdie ook oorleef)
You are forgiven... Maar daar sal 'n strafdop êrens opgelê word.🤔😎😁

• Haha
Reactions: TVB
You are forgiven... Maar daar sal 'n strafdop êrens opgelê word.🤔😎😁
…your only defence is that Botterkloof is also on the R364

Attachments

• IMG_3619.jpeg
    IMG_3619.jpeg
    2.1 MB

Maki saaki, moet tog net nie ophou met die goete wat jy aanjaag nie👍👍
Daai John aka Tau word ook net groter. Hy lyk gesond.

Hel , julle my nou lusgemaak vir bike ry... Die kamaradie , die uitdagings . Well done Hollywood. Ja jy Trillwood ....😂