Grasgroen OosKaap

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Daardie stuk vanaf Waainekpas via Tarkapas en Tarka-Bothapas na Somerset-Oos was iets besonders.
Behalwe dat dit so mooi groen was, is dit baie lekker om te ry.
Maklik genoeg om te kan rondkyk, met kolle tegnies genoeg dat jy wakker moet ry. Geen rooi kolle nie.

Hier is wat ek het in terme van 'n roete . . .
Kan jy dalk die .gpx op 'n hosting site sit laat ons hom aflaai? Op die forum werk GPX attachments nie reg nie.

Nis, ek weet nie hoe ek hierdie ene gemis het nie. Dis baie mooi daar - sal self nog daar wil gaan rondry eendag 👌🏼

Kan jy dalk die .gpx op 'n hosting site sit laat ons hom aflaai? Op die forum werk GPX attachments nie reg nie.
Hosting site . . . hmmm, ek sal vir my skoonseun (die toerbeplanner) vra dat hy dit doen. (Ek is van die ouer generasie tegnologie) (ek weet darem van email en whatsap!) 🙈

Hosting site . . . hmmm, ek sal vir my skoonseun (die toerbeplanner) vra dat hy dit doen. (Ek is van die ouer generasie tegnologie) (ek weet darem van email en whatsap!) 🙈
Dit werk nou. Admin het dit verander. gpx files kan nou attach word aan boodskappe (y)

Dit werk nou. Admin het dit verander. gpx files kan nou attach word aan boodskappe (y)
Weird, die .gdb download, maar die .gpx download nie, dit maak n nuwe website oop as gibberish. Maar ek kan sê "save link as.." en dit werk. Doodreg dankie

Attachments

• PE tot Somerset Oos 29_12_21 (1).gpx
    408.1 KB
  • Somerset Oos tot PE 30_12_21 (1).gpx
    332.9 KB