Terug van my oggendwandeling kry ek die idee om die Weltevrede oftewel "vyeplaaspad" te gaan ry. Ek en ChrisL het al die ander pad wat afloop Gamkapoortdam toe gery maar hierdie een loop meer suid, al teen die noordelike voetheuwels van die Groot Swartberge af. Vreemd dat hul water basies 'n oorsprong het in die vallei soos mens inry Hel toe, dit loop dan noord, dan wes, en dan suid, weer deur die Gamkaskloof.
In Prince Albert gekom wil ek volmaak want ek het nie brandstof ingegooi toe ek by die huis weg is nie, maar nou is hier 'n foutjie. Nie een van die twee pompe het petrol nie. Blykbaar te doen met die prys wat afgekom het so hulle kry eers die volgende dag, maar hulle stuur later vandag 'n karretjie om tydelik te gaan haal. Baie teleurgesteld draai ek maar terug maar voor ek die dorp weer uit is besluit ek weer anders. Die pad is heen en weer omtrent 50km en as ek mooi ry sal daar nog 'n leksel in die tenk wees om Prins Albert Road te haal as dit "worst case" gebeur dat die pompe wel nie vandag brandstof kry nie. Ek gaan nou nie dat dit my planne omver gooi nie, iewers sal ek regkom.
En so is ek toe dorp uit met 'n baie ligte hand op ou Bloutoon se oor. Later wys die verbruik rondom 25km/lt teenoor die normale 22km/lt. Merkwaardig dink ek vir 'n groot fiets. Ek skuif aan tussen die mooi plase deur. Stop hier en daar vir 'n foto - inderdaad 'n pragtige pad met besondere bergspitse in die agtergrond. By die vyeplaas gekom geniet ek 'n appelsappie en dwaal bietjie rond. Boorde vol vyebome net waar jy kyk, en 'n vyeboom soek baie water! Werklik 'n vrugbare vallei.
Ek ry terug dorp toe en gaan verneem oor die petrol. Dankie tog, dit het gekom intussen, 600 lt, maar hulle tap nog af. Dan vertoef ek maar iewers dink ek want daai 600 lt gaan nie lank hou vir 'n dorp nie en ek wil my beurt nie mis nie! 'n Koue bier en heerlike burger laat die tyd gou verbygaan voor ek weer ry en toe kon ek volmaak.