Hoe ry die Boere sit-sit so!

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Pote said:
boere said:
Ag nee Dragonfly die hel is fine.

Ek het nou self gesien almal praat stront.

Dit is glad nie warm nie daar nie en die bliksem met die furk,horings en lang stert was ook nerens te sien nie. :peepwall:
jy is reg boere daai bliksem het daar verby my gery in 'n Land Rover Discovery 3 met 'n trailer en ja vir myself was die hel ook nie regtig mooilik nie, let wel dit was ook my 1ste keer dat ek so iets gedoen het

Die bliksem met die vurk het elke nou en dan op die draaie vir my geloer... maar ek het hom baie doelbewus geignoreer..... Mind over matter.. maar julle het nie mooi gemaak om my in my moegheid onder in te lig daar's net een mane terug nie..dog ek val flou. Maar dis nou als vergete en die adrenalien vra vir nog 'n keer..

Nog fotos...

Attachments

• IMG_1412.jpg
    IMG_1412.jpg
    23.6 KB
  • IMG_1420.jpg
    IMG_1420.jpg
    86 KB
  • IMG_1421.jpg
    IMG_1421.jpg
    71.2 KB
  • IMG_1435.jpg
    IMG_1435.jpg
    34.8 KB
  • IMG_1409.jpg
    IMG_1409.jpg
    51.9 KB
Dragonfly:) said:
Maar dis nou als vergete en die adrenalien vra vir nog 'n keer..

Miskien moet jy weer Hel toe gaan. Die keer om die scenery ook te sien ;D

Maar volgende keer gaan op 'n naweek wat nie so besig is nie en bly 'n aand oor in een van die historiese huisies.

Trailrider said:
Maar dis nou als vergete en die adrenalien vra vir nog 'n keer..

Miskien moet jy weer Hel toe gaan. Die keer om die scenery ook te sien ;D

Maar volgende keer gaan op 'n naweek wat nie so besig is nie en bly 'n aand oor in een van die historiese huisies.

Hahaha ja nogal, het nie links of regs gekyk en nie eers een keer gestop vir 'n fototjie nie!!

Nog foto's.... voor die hel en die bewerasies...

Attachments

• IMG_1437.jpg
    IMG_1437.jpg
    22.5 KB
  • IMG_1439.jpg
    IMG_1439.jpg
    27.6 KB
  • IMG_1444.jpg
    IMG_1444.jpg
    51.6 KB
  • IMG_1450.jpg
    IMG_1450.jpg
    85.5 KB
  • IMG_1453.jpg
    IMG_1453.jpg
    49.2 KB
nog..

Attachments

• IMG_1456.jpg
    IMG_1456.jpg
    61.4 KB
  • IMG_1465.jpg
    IMG_1465.jpg
    46.7 KB
  • IMG_1463.jpg
    IMG_1463.jpg
    31.1 KB
  • IMG_1459.jpg
    IMG_1459.jpg
    28.4 KB
  • IMG_1457.jpg
    IMG_1457.jpg
    69.8 KB
......

Attachments

• IMG_1477.jpg
    IMG_1477.jpg
    87.4 KB
  • IMG_1480.jpg
    IMG_1480.jpg
    31.1 KB
  • IMG_1484.jpg
    IMG_1484.jpg
    48.9 KB
  • IMG_1488.jpg
    IMG_1488.jpg
    58.2 KB
Mooi wêreld en lekker roete daai. Ek het dit nou al baie gery en dit bly mooi!

Trailrider said:
Yip, en BAIE dankie vir jou roete en navigasie, dit was ongelooflik lekker vir 'n eerste keer - die gogga het nou behoorlik gebyt!!! :biggrin:

Trailrider said:
Yip, en BAIE dankie vir jou roete en navigasie, dit was ongelooflik lekker vir 'n eerste keer - die gogga het nou behoorlik gebyt!!! :biggrin:
Pasop vir die Gogga en daai Trailrider hulle is altwee ewe giftig.

Jy kon mos sien daai vrydag aand. Hy is definitief die saad van die ville hond :peepwall:

Ok, I'm on line now and can add my five cents worth as well as couple of pictures and comments on what was a great trip. thanks to Trailrider and the rest of the group

Steinothewyno said:
Ok, I'm on line now and can add my five cents worth as well as couple of pictures and comments on what was a great trip. thanks to Trailrider and the rest of the group
Hey there, would the others know who you are??? Steinothewyno translates to Glenn die moaner :lol:, which translates to the guy who trailered his bike to Oudtshoorn and back....  >:D
Or it relates to the age you're at... :-*

Attachments

• IMG_1453.jpg
    IMG_1453.jpg
    49.2 KB
Daar is sulke mooi paaie daai!
Ek wil weer attasekwas kloof pad weer ry.  Die keer stadiger as toe ons terug gery het

op daai paaie kan mens darm maar lekker ontspan en dinge geniet! dit lyk moerse lekker ouens en vrounes

boere said:
Jy Rooinek >:D

Fark-off and go introduce yourself NOW!!!!!!!!! :peepwall:

Die ingelsman weet nie hoe om homself te introduce nie. Op sy ouderdom sukkel mens maar met die tegnologie!!! :pot: