Living the Dream Solo Around the World Trip

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
ktmkobus said:
Jislaaik Schalk daar is min mense wat so 'n avontuur lewe. Ek het baie respek vir jou en ry lekker saam.

Ek het so jaar lank gewerk daar waar jy nou begin rondry. Weet nie of jy teen die Rooi see opry nie, maar kyk uit vir 'n plek genaamd Soma Bay so 60km voor Hurghada. Ons het hom gebou in 2001 - het nogal 'n Gary Player designed gholfbaan.

As jy in Hurghada draai, stop by die 'Spur' - selfde Spur teken as hier by ons. Baie lekker Australiese rib eye steak en selfs bobotie.

El Gouna museum ook 'n nice plek om boots uit te skop en keel nat te maak. Pasop net vir die Sakara - maak seker jy drink die 4%, daai 7% een maak jou gat vinnig stamp.

Ry veilig en geniet dit.
Dankie my maat vir die foto's en raad. Ja nee ek is dors hier nog net een bier in twee weke gehad. Ek gaan een van die dae 'n bietjie my dors les.
 
LionBuell said:
Hallo Schalk.  Is jy nie bang die ouens met die trokke sien jou nie as hulle so in die nag vertrek nie. Daardie matras is laag op die grond.
Ek het so 'n bietjie lig geslaap want die trokke het party keer plek nodig om 'n draai te maak.
 
Daai familie was hier in SA gewees. My pel wat aan ou karre werk het hulle gehelp met herstelwerk hier in Brakpan !
 
woody1 said:
Daai familie was hier in SA gewees. My pel wat aan ou karre werk het hulle gehelp met herstelwerk hier in Brakpan !
Ja hulle het hoofsaaklik by SA families op plase gebly. Hull is mal oor die Suid Afrikaners. Baie warm hier in Suid Egipte. Groete
 
Hillman said:
Schalk daai 1928 kar en familie het nou behoorlik my aandag gevang, ongelooflik - daar is nie woorde nie!
Ek wonder net waar kry n mens die geld om vir 15 jaar lank te kan toer soos hulle en dan nog parte vir daai motor....Royals of wat is daai?

Ek stem saam met jou, die Moslem mense van Noord Sudan is ongelooflik en sal mens altyd nooi om saam te eet. Daai kleipotte hou die water darem lekker koel ne.

Ek is bly jy het jou bande gekry!

Mooi ry!

In PE het hulle hier by ons kamers 'n draai en geselsie gemaak. Het 'n getekende kopie van hulle boek gekry.  :biggrin: Great lees.

Sal hom soek en jou die ISBN nommer gee  :thumleft:
 
jupiter said:
Hillman said:
Schalk daai 1928 kar en familie het nou behoorlik my aandag gevang, ongelooflik - daar is nie woorde nie!
Ek wonder net waar kry n mens die geld om vir 15 jaar lank te kan toer soos hulle en dan nog parte vir daai motor....Royals of wat is daai?

Ek stem saam met jou, die Moslem mense van Noord Sudan is ongelooflik en sal mens altyd nooi om saam te eet. Daai kleipotte hou die water darem lekker koel ne.

Ek is bly jy het jou bande gekry!

Mooi ry!

In PE het hulle hier by ons kamers 'n draai en geselsie gemaak. Het 'n getekende kopie van hulle boek gekry.  :biggrin: Great lees.

Sal hom soek en jou die ISBN nommer gee  :thumleft:

"Spark your Dream" by Candelaria & Herman Zapp ISBN 978-987-23134-1-8  4th ed.
 
:sip: Thanks for the ride report to beat many, fascinated by your adventures, also by the traveling family, my grand daughter (Paige) looks identical to the girl in the photo with her mother in the front seat, and they are driving a car with the same name as my Grand daughter (Graham Paige)
 
Schalk, is die pad van Kartoum tot in Dongola geteer?, verder tot in Wadi?
Hoe ver is dit v Kartoum  na wadi? kon jy maklik petrol kry?
 
I knew the road from Dongola to Wadi Haifa has been tarred, but it is kind of sad seeing it in pictures. That ride used to be magical crossing of the desert with no or very little traffic, definitely no trucks.

Schalk, if I understand correctly you said the ferry goes to Abu Simbel - does it mean that they let you off the boat there and you continue on land up north, or do you still need to sail all the way up to Assuan?

Thank you, and safe rest of the trip.
 
Hey Xpat youre back! Continue with your tred i'm checking everyday with exitement but just nothing!!! :lamer:
 
"Spark your Dream" was nogal een van die goed wat my geinspireer het om (tov van fietsry) te wees waar ek vandag is! Hulle is ongelooflik. Daai ou tjor het hulle al oorgenoeg probleme besorg, tog druk hulle deur.

Van ongelooflik gepraat - jou vraggie lyk of dit net hoer en hoer word? Jy nie bang jy raak effe top-heavy nie?
Dankie, geniet jou RR en ervaringe - jy is self 'n grooot inspirasie!
 
zook said:
Hey Xpat youre back! Continue with your tred i'm checking everyday with exitement but just nothing!!! :lamer:

Yeah, I'm looking into it now - but it's financial year end and I've been busy. You can read other RRs linked in my signature or from other people in the meantime.

Sorry Schalk for off-topic
 
Xpat said:
I knew the road from Dongola to Wadi Haifa has been tarred, but it is kind of sad seeing it in pictures. That ride used to be magical crossing of the desert with no or very little traffic, definitely no trucks.

Schalk, if I understand correctly you said the ferry goes to Abu Simbel - does it mean that they let you off the boat there and you continue on land up north, or do you still need to sail all the way up to Assuan?

Thank you, and safe rest of the trip.
Correct after the border you travel north for about 30km to the ferry then just 1hour15min across to Abu Simbel on the ferry then a new very nice tar road through the desert to Aswan. I slept in the desert on the sand last night 100km before Aswan. Dongola to Wadi Haifa also tarred and only trucks and busses. I suppose one cannot stop progress.
 
Happyfeet said:
"Spark your Dream" was nogal een van die goed wat my geinspireer het om (tov van fietsry) te wees waar ek vandag is! Hulle is ongelooflik. Daai ou tjor het hulle al oorgenoeg probleme besorg, tog druk hulle deur.

Van ongelooflik gepraat - jou vraggie lyk of dit net hoer en hoer word? Jy nie bang jy raak effe top-heavy nie?
Dankie, geniet jou RR en ervaringe - jy is self 'n grooot inspirasie!
Ja ek is nou my 5de dag saam met die Spark Your Dream familie en hulle is so nice. Hulle het al 250 000km met die ou Graham Paige gery en al 4 die kinder is op pad gebore in verskillende lande. My vraggie lyk my pla ander mense meer as myself. Ek het gister aand en vanoggend op die woestyn sand gery om daar te slaap en geen probleem. Nou dat ek nuwe bande het gaan ek dalk die oues tot in Cairo ry net om n punt te maak.
 
Happyfeet said:
"Spark your Dream" was nogal een van die goed wat my geinspireer het om (tov van fietsry) te wees waar ek vandag is! Hulle is ongelooflik. Daai ou tjor het hulle al oorgenoeg probleme besorg, tog druk hulle deur.

Van ongelooflik gepraat - jou vraggie lyk of dit net hoer en hoer word? Jy nie bang jy raak effe top-heavy nie?
Dankie, geniet jou RR en ervaringe - jy is self 'n grooot inspirasie!
Ja ek is nou my 5de dag saam met die Spark Your Dream familie en hulle is so nice. Hulle het al 250 000km met die ou Graham Paige gery en al 4 die kinder is op pad gebore in verskillende lande. My vraggie lyk my pla ander mense meer as myself. Ek het gister aand en vanoggend op die woestyn sand gery om daar te slaap en geen probleem. Nou dat ek nuwe bande het gaan ek dalk die oues tot in Cairo ry net om n punt te maak.
 
zook said:
Schalk, is die pad van Kartoum tot in Dongola geteer?, verder tot in Wadi?
Hoe ver is dit v Kartoum  na wadi? kon jy maklik petrol kry?
In Sudan is petrol geen probleem. Ek het van Khartoum eers Atbara toe gery wat 'n ompad is en toe deur die twee woestyne tot by Dongola en toe tot by Wadi Halfa so my roete was so 900-1000km alles teer. In Ethiopia was petrol 'n probleem
 
Dragonfly-XC said:
:sip: Thanks for the ride report to beat many, fascinated by your adventures, also by the traveling family, my grand daughter (Paige) looks identical to the girl in the photo with her mother in the front seat, and they are driving a car with the same name as my Grand daughter (Graham Paige)
I will tell them mate. Thanks Schalk
 
Top