Living the Dream Solo Around the World Trip

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Photo 1 Nubian Desert between Dongola and Wadi Halfa
Photo 2 They lend me a bed for a half hour power nap
Photo 3 Nubian desert going north
 

Attachments

  • SAM_0706.jpg
    SAM_0706.jpg
    210.3 KB
  • SAM_0705.jpg
    SAM_0705.jpg
    161.5 KB
  • SAM_0708.jpg
    SAM_0708.jpg
    181.6 KB
Photo 1 Close to wadi Halfa
Photo 2 Close to Wadi Halfa
Photo 3 At a corner shop in Waldi Halfa
 

Attachments

  • SAM_0724.jpg
    SAM_0724.jpg
    170.8 KB
  • SAM_0725.jpg
    SAM_0725.jpg
    221.2 KB
  • SAM_0726.jpg
    SAM_0726.jpg
    210.5 KB
Photo 1 My sleeping place the first night in Wadi Halfa. On the ground in front of the trucks.
Photo 2 North Sudan
Photo 3 My 2nd night in Wadi Halfa. Garden beds
 

Attachments

  • SAM_0728.jpg
    SAM_0728.jpg
    140.3 KB
  • SAM_0729.jpg
    SAM_0729.jpg
    149.4 KB
  • SAM_0731.jpg
    SAM_0731.jpg
    283.6 KB
The Argentinians that has been driving around the world for 15 years in a 1928 motor car
 

Attachments

  • SAM_0733.jpg
    SAM_0733.jpg
    205.5 KB
  • SAM_0732.jpg
    SAM_0732.jpg
    173.5 KB
  • SAM_0734.jpg
    SAM_0734.jpg
    195.7 KB
Photo 1 Fitting my Egyptian number plate.
Photo 2 North of the Egypt border
Photo 3 Some desert in the South of Egypt
 

Attachments

  • SAM_0752.jpg
    SAM_0752.jpg
    218.9 KB
  • SAM_0755.jpg
    SAM_0755.jpg
    187.1 KB
  • SAM_0760.jpg
    SAM_0760.jpg
    168.5 KB
Schalk daai 1928 kar en familie het nou behoorlik my aandag gevang, ongelooflik - daar is nie woorde nie!
Ek wonder net waar kry n mens die geld om vir 15 jaar lank te kan toer soos hulle en dan nog parte vir daai motor....Royals of wat is daai?

Ek stem saam met jou, die Moslem mense van Noord Sudan is ongelooflik en sal mens altyd nooi om saam te eet. Daai kleipotte hou die water darem lekker koel ne.

Ek is bly jy het jou bande gekry!

Mooi ry!
 
Hillman said:
Schalk daai 1928 kar en familie het nou behoorlik my aandag gevang, ongelooflik - daar is nie woorde nie!
Ek wonder net waar kry n mens die geld om vir 15 jaar lank te kan toer soos hulle en dan nog parte vir daai motor....Royals of wat is daai?

Ek stem saam met jou, die Moslem mense van Noord Sudan is ongelooflik en sal mens altyd nooi om saam te eet. Daai kleipotte hou die water darem lekker koel ne.

Ek is bly jy het jou bande gekry!

Mooi ry!
Ja dit is 'n Graham Paige 1928 en is nog oorspronklik met hout wiel speke. Hulle het al 250 000km in die 15 jaar met hom gery. Hulle lewe van 'n boek wat hulle geskryf het. Die meeste wat hulle nog van die boek verkoop het was by die swartkop reisies baan buite Pretoria toe hulle nog daar was. Hulle het beplan om 3 maande in Suid Afrika te bly en toe 11 maande gebly. Klei pot water ongelooflik in die woestyn
 
Hi Schalk, het biki asem opgehou met jou stilte di laaste paar dae! So jy kon met n ferrie van Wadi na Abu Simbel gaan, hoe lank is die trip? Wat kos di fixer jou?
was di duane in egipte maklik?
Leke verder toer, wag vir jou volgine post

 
zook said:
Hi Schalk, het biki asem opgehou met jou stilte di laaste paar dae! So jy kon met n ferrie van Wadi na Abu Simbel gaan, hoe lank is die trip? Wat kos di fixer jou?
was di duane in egipte maklik?
Leke verder toer, wag vir jou volgine post
Altwee kante saam was so R2700 wat die ferry ingesluit het. Dit is die enigste grens wat ek iemand moes gebruik het. Jy betaal om Sudan te verlaat.
 
zook said:
Hi Schalk, het biki asem opgehou met jou stilte di laaste paar dae! So jy kon met n ferrie van Wadi na Abu Simbel gaan, hoe lank is die trip? Wat kos di fixer jou?
was di duane in egipte maklik?
Leke verder toer, wag vir jou volgine post
Altwee kante saam was so R2700 wat die ferry ingesluit het. Dit is die enigste grens wat ek iemand moes gebruik het. Jy betaal om Sudan te verlaat. Jy ry so 30 KM noord voordat jy die ferry kry in Egipte en dit vat so 1 uur 15min.
 
Dankie vir die pics !

Hou so aan en veilig ry . 
 
Hallo Schalk.  Is jy nie bang die ouens met die trokke sien jou nie as hulle so in die nag vertrek nie. Daardie matras is laag op die grond.
 
Jislaaik Schalk daar is min mense wat so 'n avontuur lewe. Ek het baie respek vir jou en ry lekker saam.

Ek het so jaar lank gewerk daar waar jy nou begin rondry. Weet nie of jy teen die Rooi see opry nie, maar kyk uit vir 'n plek genaamd Soma Bay so 60km voor Hurghada. Ons het hom gebou in 2001 - het nogal 'n Gary Player designed gholfbaan.

As jy in Hurghada draai, stop by die 'Spur' - selfde Spur teken as hier by ons. Baie lekker Australiese rib eye steak en selfs bobotie.

El Gouna museum ook 'n nice plek om boots uit te skop en keel nat te maak. Pasop net vir die Sakara - maak seker jy drink die 4%, daai 7% een maak jou gat vinnig stamp.

Ry veilig en geniet dit.
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    69.7 KB
  • image.jpg
    image.jpg
    66.8 KB
  • image.jpg
    image.jpg
    76.9 KB
  • image.jpg
    image.jpg
    93.2 KB
  • image.jpg
    image.jpg
    79.8 KB
Top