Dit is 'n plesier my maat.Hillman said:ek geniet die RR geweldig baie, dankie Schalk!!
Daar is die fotos nouktmkobus said:schalk vd merwe said:is nou hier in Hurghada maar geen Spur nie. Ook nie op die internet nie. Hoe lank terug was jy hier. Die plek is nou 36km lankschalk vd merwe said:Ry more na die plekke wat jy hierbo aanbeveel. Dankie vir die inligtingktmkobus said:Jislaaik Schalk daar is min mense wat so 'n avontuur lewe. Ek het baie respek vir jou en ry lekker saam.
Ek het so jaar lank gewerk daar waar jy nou begin rondry. Weet nie of jy teen die Rooi see opry nie, maar kyk uit vir 'n plek genaamd Soma Bay so 60km voor Hurghada. Ons het hom gebou in 2001 - het nogal 'n Gary Player designed gholfbaan.
As jy in Hurghada draai, stop by die 'Spur' - selfde Spur teken as hier by ons. Baie lekker Australiese rib eye steak en selfs bobotie.
El Gouna museum ook 'n nice plek om boots uit te skop en keel nat te maak. Pasop net vir die Sakara - maak seker jy drink die 4%, daai 7% een maak jou gat vinnig stamp.
Ry veilig en geniet dit.
Hel Schalk, lyk my dinge het daar 'n bietjie verander. Dit was destyds definitief nie 36km lank nie! Ek was in 2000/2001 daar gewees en menige Vrydag aand voor die Old Vic hotel gebraai.
Post tog seblief 'n foto van hoe dit nou daar lyk.
Enter your email address to join: