Dit is seker die warmste wat ek in my lewe nog gehad het saam met die Nubian Woestyn van Karima na Dongala in SudanHillman said:Jis ou Schalk jy se dis warm!! Bly jy het darem goeie vordering gemaak - mooi fotos!
Ja in al die honderde road blocks loop hulle om my bike met die vinger op die sneller van die AK47 terwyl een ou met sy vinger oral op my bagasie druk om the voel wat daar is. Hulle het net buite Hurghada vir my gesê ek lyk soos 'n terroris toe begin ek lag. Hulle wil toe weet wat so funny is toe sê ek vir hulle dat hulle funny is. Waar hulle toe eers 'n body search wou doen toe sê hulle moet liewer ry.T Rex said:Dankie vir die pics jou "undercover suicide bomber " :imaposer: :imaposer:
Veilig ry.
Dankie JFE so leer 'n mens ne'. Ek gaan beslis vandag dadels koop, did is ooral hier beskikbaar. Kon toe nie my Visa vir Sudan kry nie. Ek kry dit nou eers 1 uur. Maak geen verskil nie, ek gaan more oggend 4 uur in 'n weermag konfooi ry van Aswan tot by Abu Simbel. Ek sal nogtans more oor die grens kom. Groete en dankie vir die goeie raad.JFE said:Jy moet die water kar agterna sleep, ek is in die Gulf en die week veral is dit baie erger relatiewe temperatuur gewys, selfde daar waar jy is. Voorspoed en seën vir die pad.
Een tip wat ek hier geleer / agter gekom het wat in jou guns kan tel, dadels. Dadels het beter eienskappe as piesangs as dit kom by hidrasie en dan ook beter voeding struktuur, dalk vir jou so bossie saam ry as "snacks".
Kyk 'n bietjie hoe die ou agter aan die ou voor hom se skouers moet vas houHillman said:Ja bo in Afrika is n motorfiets n tool: Taxi vir mens, dier en boumateriaal en groente en vrugte!
Mooi ry mater!
Enter your email address to join: