Ja Woody dit is net die fotos wat my ophou. Groot job. Maar sal kyk hoe ver ek nou kan kom.woody1 said:Dankie Schalk nou kan ons weer lekker saamry en kuier. :ricky:
Hi Ri dit is iets wat ek ook nog van gedroom het. Ek moes dit mos al 3 jaar terug gedoen het maar toe gebeur live mos en ons kla nie. Ek het soveel fantastiese videos as ek hulle net kan kleiner kry. Kom ons kyk wat gebeur tussen nou en more.Ri said:Jou toer gryp die verbeelding aan! Ek sou graag 'n kanaalboottoer wou doen in Europa eendag.
Lekker reis, en lekker kuier!
Hi Tom ja ek wil nie die storie weg gee nie maar ek het baie getravel in 'n kort rukkie.Baie goeie stories wat nog gaan volg. Wonderlike mense ontmoet. daar is duisende bikers in Europa. Bikers dream. dit kom binne kort.Tom van Brits said:Hierdie is nou weer beter as enige ander leesstof vir die volgende ruk, dankie dat jy die moeite doen en met ons deel en ek stem 100% saam oor 'trots op ons land' :thumleft:
Tom van Brits said:Hierdie is nou weer beter as enige ander leesstof vir die volgende ruk, dankie dat jy die moeite doen en met ons deel en ek stem 100% saam oor 'trots op ons land' :thumleft:
Thanks mate. Another week off traveling then I will report againVentana said:Great to have you back online Schalk! :sip:
schalk vd merwe said:Thanks mate. Another week off traveling then I will report againVentana said:Great to have you back online Schalk! :sip:
Enter your email address to join: