MITCHEL'S PASS DOWN KATBERG PASS UP, WOW

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Dis mos hoe ou litte weer geghries moet word.

Mooi julle en volpunte vir Nannie

Daai pas is niemand se maat nie.

Heimer said:
Dis mos hoe ou litte weer geghries moet word.

Mooi julle en volpunte vir Nannie

Daai pas is niemand se maat nie.

Pra jy, voel sommer weer soos 'n tiener met vry peisies.  :biggrin:

roxenz said:
'n Paar kaarte aangeheg van ons roete. Ons ry 10 April vanaf Jeffreysbaai na Hogsback. Slaap 2 nagte oor op Hogsback, so die 11de is oop vir "site-seeing". Ry 12de na Rhodes.  Oorslaap plekke is vas, maar roetes kan verander!  ;D

Ons moet ernstig praat.  Ons kan julle die 11de in Hogsback kry en dan 'n roete doen. 

Ons kan dalk saamry Rhodes toe, het 'n lekker roete daai kant toe, niks moeilik of tegnies nie.    PM my jou kontak nr dan praat ons.  :thumleft:

Oom en tannie Vis , lees nou eers die RR raak , wel gedaan julle ! Dit is regtig iets anders om te sien hoe goed die tannie doen , dankie vir die deel...

Sent from my S30 using Tapatalk

A nice photo of me the last time i was on Katberg pass  :biggrin:

Attachments

• Katberg.JPG
    Katberg.JPG
    57.2 KB
Captain Zef said:

:laughing4: I took that photo Cappie!

Nice RR I have lovely memories of that pass. I used to ride it a few times every year when I stayed over at Katberg for xmas or new year.

Windmakerig die twee van julle,sou dink die ligte fietse sou die hel bietjie makliker maak,toe nou nie die geval nie.
Pragtige area,behalwe daai vrot pad(word sekerlik nie baie rond gekyk nie)
Lekker gelees en gekyk :thumleft:

Fugly said:
Captain Zef said:

:laughing4: I took that photo Cappie!

Nice RR I have lovely memories of that pass. I used to ride it a few times every year when I stayed over at Katberg for xmas or new year.

Yes that was a good weekend.

weskusklong said:
Windmakerig die twee van julle,sou dink die ligte fietse sou die hel bietjie makliker maak,toe nou nie die geval nie.
Pragtige area,behalwe daai vrot pad(word sekerlik nie baie rond gekyk nie)
Lekker gelees en gekyk :thumleft:

Baie makliker met die klein scooters, die pad is net baie, baie slegter.  Vroulief konsentreer nog erg op die pad maar ek sien die mooi rondom ons.  :thumleft:

Wel gedaan julle, veral Mev Vis Arend!!  :thumleft:

Dankie vir die deel. Ek wil lank al daai dele besoek... en daai pad sal my heelwat plesier gee.  ;D
Ek gaan so ietsie beplan en dan bietjie raad vra...  :deal:

Hitman said:
Wel gedaan julle, veral Mev Vis Arend!!  :thumleft:

Dankie vir die deel. Ek wil lank al daai dele besoek... en daai pad sal my heelwat plesier gee.  ;D
Ek gaan so ietsie beplan en dan bietjie raad vra...  :deal:

:thumleft:  Laat weet, net nie in Mei nie, dan is ons in Nam. 

Baie lekker en wel gedaan, ja die Oos, Suid en Weskaap het darem maar lekker paaie. Wat se spoed ry julle op die ooppad met die
250 Hondas? Het 'n DR250 Djebel en my vrou ry so 100 tot 110km/h heel gemaklik.

Dankie.  :thumleft:

Ons gemiddelde spoed op die ooppad is so 115km/h gemaklik, true speed volgens die GPS.  Die fietse kan maklik vinniger gaan, maar die teerpad verslint die agterbande te erg.