MOTUL Tour of Legends - a photo report

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
603f4b0a91b19de7215d564e61470d9b.jpg

Great pics
You should be appointed as the official Motul Tour of Legends photographer

Damn, I missed out.

That water crossing had me "not a fokking" in a few places. Deep enough to drown them properly!

Absolutely stunning ....very well done ...looks like it was an another unforgettable experience with The Headmaster and The Dentist

Watched one of the movies that was downloaded last night as it popped up when I was watching a FCR carburetor video. You guy's look like you are having some serious fun .

na my vorige versuip van bike was ek rof skrikkerig vir daai rivier kruising. Maar was gelukkig n goeie dag vir my... awesome tye gehad!

maar modder sal ek nooit gewoond raak nie. Mens kan die goed nie ry nie, net bid. Ek het sommer met heel eerste moddertjie van die trip die bike laat le. Verder darm okay gegaan, behalwe vir heelwat hol-knyp oomblikke!

m0lt3n said:
na my vorige versuip van bike was ek rof skrikkerig vir daai rivier kruising. Maar was gelukkig n goeie dag vir my... awesome tye gehad!

maar modder sal ek nooit gewoond raak nie. Mens kan die goed nie ry nie, net bid. Ek het sommer met heel eerste moddertjie van die trip die bike laat le. Verder darm okay gegaan, behalwe vir heelwat hol-knyp oomblikke!

Lekker om te ontmoet [member=14258]m0lt3n[/member] ! :thumleft: