My bydrae; Saterdag oggend, battery probleme, sé vir die res om te ry ek sal opvang, kom uiteindelik aan die gang, net buite Utrecht, GPS dood :cyclops_ani: volg fietse se spore, gaan goed, by een van die talle plaas hekke wat werk met behulp van n stok, die druk tussen die exhaust en tail piece in, kry die fiets nie uit nie, ry mos alleen, kry die stok los van die hek af en kry dit uit. Laat waai, kom by die klipperige opdraande uit op die rooi roete, sit die fiets op sy sy neer, tel op, klip tussen die caliper en die frame wat vas sit, kry dit uit, eerste modder gat geen agter rem nie agv die klip wat die caliper oop gedruk het, pomp die rem en oorleef, tel die pas op, mis die afdraai na die berugte water kruising toe, ry vir n uur aan, geen selfoon sein, as ek iemand vra, dan is die antwoord "Zulu". backtrack vir nog n uur, kry twee Namibiese veldren kampioene, volg hulle, of probeer, Kom op nog n verlore siel af langs die pad, moed opgegee, reel vir hom dat die backup hom kom kry. Vat n breuk by die laaste klim, vaar goed tot by die laaste klim, uit op my voete, help n mede hond wat se fiets dwars in die pad lé, hiert hier kom een vd "sweepers" deur, gly rond en ry die man se screen mors af. Kom uiteindelik bo en kry almal bymekaar en mik vir Wakkerstroom, net laat my brandstof lig moet aankom. Oorleef, eet middagete om 17h00 in Wakkerstroom en maak die call om teerpad te ry terug Dundee toe, kom 20h00 die aand daaraan net betyds vir prys uitdeling, ek dink amper ek het my skoonma dalk gesien in Wakkerstroom ook ,lol.
Sondag het darem sonder enige insidente afgeloop, baie geniet die naweek.