My Kove 450 Rally February 2024

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Ry julle manne darm die bikes so af en toe en vertel ons net nie of was dit 'n duur manier om pelle met Conrad te maak? Slegt nuus, hy gaan jou nogsteeds jou MA vetel al het hy jou kredietkaart besonderhede :p

vertel ons net nie

Oraait, ek sal.... 5500km op net die Kove in 10 maande, die ander bikes kom daarby - but can't be assed to go look up their odo's now, en sien ook nie die punt nie.
Buitedien, hou jy by watse afstand (nie ure nie ne ;) ) jy doen op jou 300?
Toemaar, moenie eers andwoord nie ..... ek sal my "sien ook nie die punt nie" hier maar herhaal vir jou.

Ek ry gereeld ja, op aldrie van my fietse, en ek het heelwat trips/tours beplan vir die jaar - nes laas jaar.
In die verlede het ek gereeld so biki hieroor gepos, maar het agter gekom hier's meer ouens wat swets as wat hulle ry.... so het die pos van my ryery maar gelos, ek swets nou net saam (y)

Ok, so bietjie nat beskuit op jou kerk rok. Dis nou jammer, maar bly om te sien jy ry darm gereeld!

My 300 staan op 36.3 ure en dis so net oor die 800km as ek dit nie mis het nie. Jys reg, ek kyk nie want ek weet hoe stadig ek is :D

was dit 'n duur manier om pelle met Conrad te maak

Komplekse vra die, en n dubbel belediging tegelyk.
Ek neem aan jy ken vir Conrad - en met 'ken' bedoel ek presies dit, nie net vlugtig n vonkprop in sy winkel koop nie en dan hom net groet?
As jy ja antwoord moet jou vra tong in kies wees!
Indien nee dan sal ek voorstel dat jy op jou interpersonal relationships beginne werk - koop n groot spiel, en hang die ding sodanig erens sodat jy daagliks jouself kan sien ;)

Ek neem aan jy ken vir Conrad - en met 'ken' bedoel ek presies dit, nie net vlugtig n vonkprop in sy winkel koop nie en dan hom net groet?
Indien nee dan sal ek voorstel dat jy op jou interpersonal relationships beginne werk - koop n groot spiel, en hang die ding sodanig erens sodat jy daagliks jouself kan sien ;)
Conrad kan n spieel laat skaamkry.

Beide van julle se sussies!

Maar moet jouself nie so erg opwerk vir die manne hier nie, ons stel tog belang in jou toere en ou Sid, 'n fotojie hier en daar sal nie skade maak nie! Mooi ry!