NEWBIE Ride - Gauteng 6th Feb 2011

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Cyclops in blue shirt, Superoo, my son, in yellow shirt, and Cracker in green camo shirt. Sorry I don't know the name of the guy on the left.

Attachments

• Cyclops and Superoo.jpg
    Cyclops and Superoo.jpg
    121.5 KB
From the left, Yours truly (the smile is pain after spraining an ankle buying my piece of the first sand section), Keef and Dirty Des.

Attachments

• IMG_3644_1_1.JPG
    IMG_3644_1_1.JPG
    79.7 KB
laurika said:
Soundboi said:
Me and the Missus
pragtige missus, het sy in die topbox saamgery? ek het haar gemis... :imaposer:

He he nope, sy wassie da nie maar dis al pic wat ek vanmore van my kon kry. Dis van ons dec holiday trip.

Alpventure said:
From the left, Yours truly (the smile is pain after spraining an ankle buying my piece of the first sand section), Keef and Dirty Des.
i thought this was a very hansum shot of you guys...and so did my mother... :thumleft:

laurika said:
Alpventure said:
i thought this was a very hansum shot of you guys...and so did my mother... :thumleft:

:imaposer: :imaposer: :imaposer:

Cyclops said:
Cyclops in blue shirt, Superoo, my son, in yellow shirt, and Cracker in green camo shirt. Sorry I don't know the name of the guy on the left.

The guy on the left is Shadow Too

Me on the left, Oros behind me....Tweets you know...and Shebangu on the front right!

Attachments

• names.JPG
    names.JPG
    93.6 KB
GRUNT said:
Fokken lelike Bliksems!! hoop nie Laurika se ma sien hierdie foto nie :biggrin: :biggrin: :biggrin:
dis okay grunt, sy dink jy is netso pragtig....al daardie dae in die hospitaal..... :imaposer:
ek het eenkeer a foto vir haar gewys van my toe- kerel wat a enorme trout voor hom vashou wat hy gevang het, geposseer in a ou kombuis in rhodes...haar comment was...'wat a lieflike ou Arga....(ek het nie eers die stoof opgemerk nie..) :imaposer:

GRUNT said:
:laughing4: :laughing4: :laughing4: Hoe gaan dit met jou ma? Ek hoop en vetrou somer baie,baie beter :thumleft:
goed, goddank...het haar vandag gaan uithaal...en afgestof...vir haar gese as sy weer in die hospitaal land, gaan ek haar aan a gom fabriek verkoop.... :biggrin:

GRUNT said:
Fokken lelike Bliksems!! hoop nie Laurika se ma sien hierdie foto nie :biggrin: :biggrin: :biggrin:
:imaposer:
:dousing: Tsek vir jou!!  :peepwall:

laurika said:
GRUNT said:
:laughing4: :laughing4: :laughing4: Hoe gaan dit met jou ma? Ek hoop en vetrou somer baie,baie beter :thumleft:
goed, goddank...het haar vandag gaan uithaal...en afgestof...vir haar gese as sy weer in die hospitaal land, gaan ek haar aan a gom fabriek verkoop.... :biggrin:

Eisha :eek: :biggrin: