Overberg Fun Ride RR Sept 2012

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
you dont get a better course than going for a ride in Atlantis.. I was following you when you went farming a few times, it was not that you cannot ride a bike, you ride just fine, it is a combination of your balance and power delivery which is getting to you, all you need is some saddle time in some sand to get your confidence up and you will rock.
 
Fuzzy Muzzy said:
you dont get a better course than going for a ride in Atlantis.. I was following you when you went farming a few times, it was not that you cannot ride a bike, you ride just fine, it is a combination of your balance and power delivery which is getting to you, all you need is some saddle time in some sand to get your confidence up and you will rock.

Yeah, afterwards I was thinking that I forgot to do all the things I was taught: weight back, look up, float the front, ...
 
cocoNUT said:
Walletjies said:
Ek sal ook nog 'n paar fotos bysit, maar moet gou met julle deel wat die aand voor die ride gebeur het:

Ek en 'n vriend was by die Gospel Skouspel.
Voor die tyd sit ons en gesels, hy sê toe dat hy die Sondagoggend gaan laat slaap.
Ek sê toe dat ek nie kan laat slaap nie, wat ek gaan op 'n bike trip.
Die ou wat voor ons sit, stel toe belang en vra wat se trip is dit.
Ek is te gretig om te vertel van die forum, die nice trips wat gereël word oor plase en op plekke wat ons nie gewoonlik kan kom nie.
Raai wat sê die ou vir my (ek het hom nog nooit gesien nie!)
Hy sê:  "Aangename kennis, my naam is Wall-e."
Hoe klein is die wêreld nie!


Baie dankie Wall-e en ROV Rat vir 'n wonderlike dag daar in die Overberg.

Dit is baie cool  ;D ;D ;D ;D

Wat is die kans dat so iets gebeur?
Net jammer ek speel nie lotto nie.
Sê maar as iemand nommers wil hê!
 
Top