Potch Dawgs laat waai

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Ja maar hartseer is ook seer  :(  Ons soek aksie fotos asb:  stof, bloed, stukke GS800 wat deur die lug vlieg, sulke tipe foties.  Gooi hulle  :pot: :biggrin:

Lyk asof julle vet pret gehad het. Dankie vir die deel en die peekchas!  :thumleft:

Dorsland said:
Ja maar hartseer is ook seer  :(  Ons soek aksie fotos asb:  stof, bloed, stukke GS800 wat deur die lug vlieg, sulke tipe foties.  Gooi hulle  :pot: :biggrin:

Ongelukkig was die GoPro se battery pap en gelukkig was hy in my regter crashbar-sakkie. Daar het niks van my linker een oor gebly nie.

Paul86 said:
Dorsland said:

Ongelukkig was die GoPro se battery pap en gelukkig was hy in my regter crashbar-sakkie. Daar het niks van my linker een oor gebly nie.
Paul eks bly jys ok jyt bietjie seer gelyk Saterdag middag. Hoop die fiets word vinnig uitgesort vir jou. Nice fotos dankie vir die ry.

Was n lekker trip.
Nou net iets doen aan die voor ryers! >:D :imaposer: >:D

Dankie ouens, dit was lekker om bietjie nuwe paaie te ry! Soek nog altyd na die "spoorlyn pad" maar kon hom nog nooit opspoor nie. Ek het my kamera saamgehad maar ongelukkig vergeet om die SD kaart in te sit.. :bueller:

Dit was die eerste keer wat ek in 'n groep ry, is gewoonlik alleen of net 2, (is maar skrikkerig om saam met vreemde mense te ry) maar ek moet se die dogs is gelukkig 'n vreedsame klomp!

Kan iemand asb. die man op die HP se e-pos adres vir my PM vir die beloofde foto's?

Thanks
Dave

Iemand sit op n GSA? :patch:

Attachments

• 385301_562277437134146_1637557050_n[1].jpg
    385301_562277437134146_1637557050_n[1].jpg
    85.3 KB
Julle kerels ry nie net lekker nie, julle neem ook lekker foto's

Vaalseun joune is baie nice  :thumleft:

Ek wag nog om iets te gesien het van die studente dames wat reg aan die begin genoem is..... maar dit lyk my julle is tog meer gepla met julle se scooters  :imaposer:

Aijaijaijaijai..............Dit lyk sooooooooo lekker....... :'(
Ek dink dis tyd om biki die teerpad vir die grond te verruil........veral met so 'n trip....... :ricky: