BABBELAS :lol8:Orangeswifty said:On the way back from Vryburg on Monday Kierie had a flat and while I helped him to change the tube guess who was lounging under his bike like a Lizzard?
Hy praat mooi na die trip !! :lol8: :lol8:Master Beerkie said:PVS Swifty!
Kev praat nou al seker vlot boer :biggrin:
Baie dankie vir n be#$k trip met lekker harde ry en vok**n baie wyn . Ek kan nou sommer lekker die taal vokk#$ goed praat.Smokes said:Hy praat mooi na die trip !! :lol8: :lol8:Master Beerkie said:PVS Swifty!
Kevin_ZA said:Baie dankie vir n be#$k trip met lekker harde ry en vok**n baie wyn . Ek kan nou sommer lekker die taal vokk#$ goed praat.Smokes said:Hy praat mooi na die trip !! :lol8: :lol8:Master Beerkie said:PVS Swifty!
Minxy said:Lekke pictures Swifty
Maar is dit nou Draadtang of Draadkar ??? I am confused again... I hope it's Draadtang then I don't need to re-edit all my posts![]()
My badsubie said:Minxy said:Lekke pictures Swifty
Maar is dit nou Draadtang of Draadkar ??? I am confused again... I hope it's Draadtang then I don't need to re-edit all my posts![]()
Dit is Draadtang Minxy :thumleft:
Kevin_ZA said:Baie dankie vir n be#$k trip met lekker harde ry en vok**n baie wyn . Ek kan nou sommer lekker die taal vokk#$ goed praat.Smokes said:Hy praat mooi na die trip !! :lol8: :lol8:Master Beerkie said:PVS Swifty!